ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قلندر شریف: شهرداری مشهد در ایام اربعین آماده همکاری همه‌جانبه با نجف است

  • کد خبر: ۱۷۳۰۰۲
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
قلندر شریف: شهرداری مشهد در ایام اربعین آماده همکاری همه‌جانبه با نجف است
شهردار مشهدمقدس با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری در دوره ششم به حوزه دیپلماسی شهری و فعال کردن تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی، گفت: در همین راستا در دو بخش پیاده‌روی اربعین و انتقال تجارب فنی و مهندسی در حوزه‌های مختلف شهری با شهرداری نجف همکاری همه‌جانبه‌ای خواهیم داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در نشست مشترک با معاون استاندار و شهردار نجف که با حضور رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و معاونان شهردار برگزار شد، افزود: به ایام ماه محرم و صفر نزدیک می‌شویم و راهپیمایی بزرگ اربعین را در پیش داریم.

وی بابیان اینکه بسیار خوشحال هستیم که در اربعین سال‌های گذشته به‌عنوان خادمان کوچک امام رضا (ع) قدم‌هایی را برای خدمت‌رسانی به زائران امیرالمؤمنین علی (ع) و امام حسین (ع) در شهر نجف برداشته‌ایم، اظهار کرد: ما همان‌طور که در مشهد، خودمان را خادم زائران و مجاوران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) می‌دانیم، در نجف نیز خادم زائران امیرالمؤمنین (ع) هستیم و این برای من و همکارانم یک افتخاراست.

شهردار مشهد تصریح کرد: همکاری‌های میان شهرداری مشهد و نجف می‌تواند در دو بخش پیاده‌روی بزرگ اربعین و انتقال تجربیات فنی و مهندسی در حوزه مدیریت شهری در طول سال موردتوجه قرار گرفته و عملیاتی شود.

قلندر شریف ادامه داد: می‌دانیم که استانداری و شهرداری نجف اقدامات خود را برای برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین آغاز کرده و ما نیز در شهرداری مشهد برنامه‌ریزی و مقدمات لازم جهت حضور پررنگ کاروان خدام الحسین (ع) برای خدمت‌رسانی به زائران را در ایام اربعین در شهر نجف از دو ماه قبل شروع کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در جلسات مشترکی که تاکنون در نجف و مشهد برگزارشده مواردی در حوزه پیاده روی بزرگ اربعین مطرح و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: درمجموع اربعین امسال در نظر داریم تا با استفاده از تجربیات اربعین سال‌های گذشته در حوزه‌های خدمات شهری، راهنمای زائر و حمل‌ونقل پررنگ‌تر در نجف حضور پیدا کنیم.

شهردار مشهد ادامه داد: ابتدا باید بگویم که در حوزه خدمات شهری، باافتخار در کنار همکارانمان در شهرداری نجف و در چهارچوب نظرات مدیریت شهری آن به زائران امیرالمؤمنین و امام حسین (ع) خدمات‌رسانی خواهیم کرد.

قلندر شریف گفت: بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد همچون اربعین سال گذشته با هزارنفر شامل پاکبانان، اتوبوس‌رانان، راهنمایان زائر، پشتیبانی و ... جهت خدمت‌رسانی در نجف حضور خواهد یافت.

وی اضافه کرد: امیدواریم اربعین امسال با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته پررنگ‌تر به زائران امیرالمؤمنین و امام حسین (ع) در نجف خدمات ارائه کنیم.

شهردار مشهد به همکاری دو شهر مشهد و نجف در حوزه انتقال تجارب فنی و مهندسی نیز اشاره کرد و افزود: ما در حوزه خدمات شهری، عمران و حمل‌ونقل به‌ویژه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و مترو تجربیات و ظرفیت‌های خوبی داریم که می‌توانیم با شهرداری نجف همکاری نماییم.

قلندر شریف ادامه داد: در حال حاضر مشهد دارای چهار خط مترو است که دو خط آن فعال و دو خط دیگر در حال احداث است که در این حوزه نیز آماده انتقال تجربیات فنی و مهندسی خود به استانداری و شهرداری نجف هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->