نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان

  • کد خبر: ۱۷۳۲۰۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان
هواداران باشگاه استقلال بار دیگر مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند تا اعتراض خود را به شرایط موجود بیان کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هواداران استقلال نسبت وضعیت این تیم به شدت نگرانند و در روز‌های اخیر بار‌ها مقابل درب باشگاه استقلال تجمع کردند. در ادامه این اعتراض‌ها صبح امروز نیز تعدادی از معترضان به وضعیت کنونی باشگاه استقلال مقابل درب وزارت ورزش و جوانان حاضر شدند و از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان خواستند به سرعت در راستای ترمیم وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال اقدام کند.

در میان معترضان برخی پیشکسوتان استقلال از جمله مهدی فنونی زاده هم حضور داشت. فنونی زاده که برای پیگیری وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان رفته بود، بدون اینکه به او اجازه ملاقات با سجادی بدهند، وزارتخانه را ترک کرد و از آن‌جا بیرون آمد.  

تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان

هواداران استقلال منتظرند هرچه زودتر مدیریت این باشگاه برگزیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->