احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟
سرخط خبرها

لپ تاپ تاشو اپل در راه بازار

  • کد خبر: ۱۷۳۷۷۰
  • ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
لپ تاپ تاشو اپل در راه بازار
شرکت اپل در حال توسعه یک لپ تاپ تاشو است.

به گزارش شهرآرانیوز، تاکنون فقط شرکت ایسوس با عرضه مدل Zenbook Fold خود پیشتاز لپ تاپ‌های صفحه تاشو بوده است، اما در گزارشی جدید ادعا شده است که در آینده رقابتی جدی آغاز خواهد شد.

طبق گزارشی از کره، اپل در حال کار بر روی یک لپ تاپ با صفحه نمایش تاشو است. به نظر می‌رسد این شرکت در حال مذاکره با تامین کنندگان برای عرضه یک مک بوک با صفحه نمایش تاشو است. این دستگاه در صورت نتیجه دادن، بازار نمایشگر که در حال حاضر کساد است را تحریک خواهد کرد.
 
به گفته وب سایت هندی GSM، این لپ تاپ سال ۲۰۲۵ رونمایی و در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. سازندگان صفحه نمایش کره‌ای مانند Samsung Display و LG Display اخیراً سرمایه گذاری زیادی روی پنل‌های OLED لپ تاپ‌ها انجام داده اند، اکنون که بازار گوشی‌های هوشمند تا حد زیادی اشباع شده است، این دو شرکت در حال هماهنگی برنامه‌های خود برای توسعه و تولید پنل‌های OLED تاشو برای لپ‌تاپ‌ها هستند، زیرا بازار در حال ظهور برای آن‌ها رشد می‌کند.


 
سفارش اپل مطمئناً تفاوت بزرگی در این بازار هنوز کوچک ایجاد می‌کند و طبق منبع گزارش، اندازه نمایشگر بزرگتر برای سازندگان پنل سودآور است، اگرچه دستیابی به تراکم پیکسلی بزرگ هرچه بزرگتر باشد دشوارتر می‌شود. نمایشگر‌های تاشو برای لپ‌تاپ‌ها سود بیشتری نسبت به صفحه‌نمایش‌های تاشو برای گوشی‌های هوشمند دارند، بنابراین واضح است که این یک فرصت عالی برای سازندگان نمایشگر برای کسب درآمد اضافی در آینده نزدیک خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->