پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان به کار خود پایان داد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۷
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
مسابقات ورزشی فرهنگیان استان به کار خود پایان داد
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی 1200 نفر از فرهنگیان استان که همزمان با دهه فجر آغازشده بود روزگذشته به کار خود پایان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم  گفت: ارتقاء سطح سلامت جامعه به ورزش و فعالیت بدنی وابسته است و متاسفانه سبک زندگی صنعتی و ماشینی امروزی به گونه‌ای است که میزان تحرک بدنی کافی را کاهش داده و در این بین مهمترین و اساسی‌ترین عاملی که باعث کاهش بیماری و مرگ و میر‌ها می‌شود، ورزش و فعالیت جسمانی است.
وی عنوان کرد: در این راستا توجه به سلامت و ورزش کارکنان در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی از جمله ورزش بانوان فرهنگی نیز صورت گرفته است.
خدابنده تصریح کرد: استفاده بهینه از امکانات و فضا‌های ورزشی، مناسب سازی فضا‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در جهت ارتقاء سلامت و نشاط همکاران انجام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی برگزار شد و امید است برگزاری این قبیل رقابت‌ها در ارتقاء شاخص‌های سلامت همکاران و جامعه نقش کوچکی ایفا کند.
لازم به یادآوریست: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی استان از ۱۶ آبان ماه ۹۸ آغاز شد و قریب به سه هزار و ۲۰۰ نفر به مرحله قطبی راه یافتند. مرحله استانی این رقابت‌ها نیز با حضور ۹۲۰ ورزشکار در قالب ۹۶ تیم در ۱۰ سالن ورزشی برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.
 
منبع: پانا
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->