روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

ماجرای ترخیص نشدن یک جسد از بیمارستان نمازی شیراز چیست؟

  • کد خبر: ۱۷۴۱۱۶
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
ماجرای ترخیص نشدن یک جسد از بیمارستان نمازی شیراز چیست؟
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تکذیب عدم تحویل جسد یک زن در بیمارستان نمازی شیراز، توضیحاتی پیرامون ادعای مطرح شده در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرداد شریفی گفت: در روز سه‌شنبه نهم خرداد ۱۴۰۲، خانمی ۴۵ ساله به همراه یک پسر ۱۲ ساله به دلیل احتمال ابتلا به مسمومیت با گاز co و با سابقه بیماری دیابت و قند خون بالا، از یک مسافرخانه به اورژانس بیمارستان نمازی منتقل می‌شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، او افزود: به دلیل وخامت حال بیمار و تشخیص پزشک در بخش مراقبت‌های ویژه، بستری و پسربچه ۱۲ ساله به بخش اطفال بیمارستان نمازی منتقل و خدمات درمانی لازم به بیمار ارایه می‌شود.

شریفی اضافه کرد: در ادامه در روز شنبه سوم تیر سال جاری، خانمی که خود را صاحبکار قبلی این خانم معرفی کرده به بخش این مرکز درمانی مراجعه و کپی مدارکی را ارائه می‌کند که منجر به تغییر هویت وی از مشخصاتی که در زمان مراجعه به اورژانس ارایه شده بود، می‌شود.

او ادامه داد: در این اثنا، فردی که خود را فرزند این خانم معرفی کرده، چند مرتبه مراجعه و درخواست می‌کند که اموال همراه بیمار را دریافت کند که از او درخواست می‌شود مدارک هویتی خود و مادرش را تحویل دهد که نامبرده از اینک ار ممانعت می‌کند و دیگر نیز مراجعه نمی‌کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: پسر بچه ۱۲ ساله که همراه این بیمار بوده نیز تا روز پنجشنبه ۲۵ خرداد در بخش اطفال بستری بوده و پس از بهبودی کامل و به دلیل عدم پاسخگویی و دسترسی به برادرش، تحویل بهزیستی می‌شود.

به گفته شریفی، در روز پنجشنبه ۱۵ تیر به دلیل وخامت حال بیمار، این بیمار فوت می‌کند و به دلیل بلاصاحب نبودن متوفی، تحویل جسد فقط به خانواده درجه یک، میسر بوده است.

او افزود: پس از پیگیری‌های فراوان و تماس‌های مکرر بیمارستان با فرزند بیمار در روز پنجشنبه ۲۲ تیر به همراه مدارک هویتی مراجعه و جسد متوفی و اموال همراهش را تحویل می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این موضوع در فضای مجازی به گونه‌ای نامعتبر و دور از واقعیت انعکاس داده شده بود از مردم خواست تا اخبار را از رسانه‌های رسمی و معتبر دریافت کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->