نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

درخواست ورود بازرس به باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۱۷۴۲۹۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
درخواست ورود بازرس به باشگاه استقلال
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است که بازرس‌ها برای پی بردن به موضوع گم شدن قرارداد‌ها باید به باشگاه استقلال بروند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از اینکه می‌بیند، قرارداد‌ها از باشگاه استقلال خارج شده و به محل دیگری رفته، بسیار متعجب است. مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در این خصوص می‌گوید: «این که قرارداد نکونام در باشگاه استقلال نیست باعث تاسف است. چرا باید اسناد به این مهمی از باشگاه خارج شود؟ مگر می‌شود؟ من از دستگاه نظارتی می‌خواهم به موضوع ورود کنند.»

اولیایی تاکید کرد: «باید بازرس‌ها وارد باشگاه شوند. این مسئله بسیار قابل تامل است که اسناد به سادگی از باشگاه بیرون رفته و گم شده است. مگر می‌شود دو تا ورقه به این مهمی از باشگاه بیرون برود؟ مدیرانی که در ۵ سال اخیر به باشگاه استقلال آمدند، ساختار را نابود کردند. در گذشته استقلال با مشکلات مالی مواجه بود، اما ساختار باشگاه سالم بود. الان، ولی ماجرا متفاوت شده است. هم ساختار از بین رفته و هم اینکه مشکلات مالی افزایش یافته است.»


اولیایی با این جملات به صحبت‌هایش پایان داد: «ما درگذشته در پرداخت‌ها ضعیف بودیم، اما یکسری اصول در باشگاه رعایت می‌شد و اجازه نمی‌دادیم چنین مشکلاتی به وجود اید. چک‌های باشگاه از جای دیگری سردر می‌آورد وقرارداد‌ها نیز گم می‌شود. این وضعیت برای باشگاه استقلال زیبنده نیست و هرچه زودتر باید منشاء این اتفاقات برای افکار عمومی روشن شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->