شهردار مشهد مقدس: نشان مشهدالرضا (ع) در تاریخ به یادگار خواهد ماند تاریخ‌گردی ۹۰ ساله در خیابان دانشگاه مشهد ثبت‌نام بیش از ۲۲۰۰ نفر برای عضویت در شورای اجتماعی محلات مشهد | احتمال تمدید مهلت نام‌نویسی از ماجرای نهر قدیمی منطقه تا مشکل ساخت وساز، در ملاقات مردمی شهردار منطقه  ۷  مشهد دستاورد‌های کلان مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های زیرساختی حمل‌ونقل شهری آیین تودیع و معارفه فرماندار مشهد برگزار شد | قدردانی از «داوری»، آرزوی موفقیت برای «حسینی» + فیلم سرویس دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۹ و ۱۰ دی ماه ۱۴۰۳ اعزام بیش از ۱۰۰ هزار نیروی کارگری به پروژه‌های شخصی، در ایست‌کار‌های مشهد توسعه کرامت‌محور در حوزه عمران و حمل‌ونقل شهر برگزاری دومین دوره مراسم «نشان مشهدالرضا(ع)» در روز ۱۰ دی | مشهد پیشتاز الگوسازی و تکریم نخبگان رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های علمی مشهد هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۸ دی ۱۴۰۳) پیشکسوتان عرصه‌های مختلف مشهد باید در رویداد نشان مشهد الرضا (ع) تجلیل شوند واقعه ۱۰ دیماه مشهد برای تشکیل حکومت اسلامی اتفاق افتاد مراسم بزرگداشت شهدای دهم دی ماه مشهد برگزار شد + ویدئو روز‌های یادآور حماسه‌های مردم مشهد باید در فضای اجتماعی شهر مورد توجه قرار بگیرد «مردمی بودن» موضوع اصلی نشان مشهدالرضا (ع) است | نسل جوان با خلاء الگو‌ها مواجه است مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی: نشان مشهدالرضا (ع) تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی است حاجی‌بگلو: تصمیم‌گیری درباره تمدید دوره شوراها در انتظار مجلس است | هفت ساله شدن شوراها، در دولت نیز موافقانی دارد مشروح سیاست‌های شورای شهر مشهد در حوزه حمل‌ونقل شهری
سرخط خبرها

شهروندان در حوزه خدمات اتوبوس‌رانی در مشهد مشکلاتی دارند

  • کد خبر: ۱۷۴۸۰۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
شهروندان در حوزه خدمات اتوبوس‌رانی  در مشهد مشکلاتی دارند
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به اتوبوسرانی بود که نشان‌دهنده توجه زیاد مردم به خدمات اتوبوسرانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده، در سه شنبه‌های پاسخگویی ۱۳۷، اظهار کرد: حس تعلق خاطر شهروندان نسبت به موضوعات شهری و پیگیری آنان برای انعکاس مشکلات قابل تقدیر و تشکر است که به نوبه خود از تک تک شهروندان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بیشترین موضوعات مطرح شده توسط شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به اتوبوسرانی بود که نشان‌دهنده توجه زیاد مردم به خدمات اتوبوسرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: زمانی که فضای تفکیکی برای شهروندان در اتوبوس‌ها لحاظ شده، انتظار ما از شهروندان رعایت فرهنگ شهروندی و تکریم جایگاه یکدیگر است؛ این موضوع به حوزه قطار شهری نیز منعکس خواهد شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: پل‌های عابر پیاده و نصب آسانسور در آن‌ها یکی از درخواست‌های به حق شهروندان است، زیرا در حال حاضر رویکرد ما از ماشین به سمت انسان حرکت کرده و باید تک تک شهروندان بتوانند با آرامش و امنیت از معابر عبور کنند.

وی اضافه کرد: سدمعبر و تجهیز سالن‌های ورزشی نیز از دیگر درخواست‌های شهروندان بود؛ تلاش ما این است که به منظور آرامش شهروندان در حد توان و ظرفیت خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->