سرخط خبرها

استقلال ناقص‌ترین تیم لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۷۴۸۲۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
استقلال ناقص‌ترین تیم لیگ برتر
استقلال درحالی این روز‌ها تمرینات خود را پیگیری می‌کند که نه کادر فنی‌اش کامل است و نه اینکه همه بازیکنان در تمرین حاضر می‌شوند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تمرینات استقلال در حالی پیگیری می‌شود که دستیاران جواد نکونام هنوز کامل نشده‌اند. این مربی از باشگاه خواسته بود زمینه ساز ورود دو تا سه مربی جدید به این باشگاه شوند که یک مربی بدنسازی در میان گزینه‌های سرمربی به چشم می‌خورد اما درحالی که زمان آن چنانی تا شروع لیگ باقی نمانده هنوز مربی بدنساز به استقلال اضافه نشده است و مشخص نیست که در فرصت باقی مانده حضور مربی احتمالی چه کمکی به نکونام کند.


در عین حال نیز حضور نصفه و نیمه بازیکنان در تمرینات تهدیدی بزرگ برای استقلال محسوب می‌شود. در روزهای گذشته مهرداد محمدی که به تازگی به خدمت گرفته شده به دلیل خلف وعده مسئولان این باشگاه در تمرین حاضر نشده است. گرچه او با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شده و تمرین را تماشا کرده اما این وضعیت نشات گرفته از ناراحتی عمیق این بازیکن از وضعیت موجود است. 

سعید مهری هم همین شرایط را دارد. این بازیکن با وجود عقد قرارداد با استقلال به دلیل اینکه هنوز به لحاظ مالی به توافق نرسیده، در تمرین حاضر نمی‌شود. این وضعیت درحالی استقلال را تهدید می‌کند که سید حسین حسینی نیز به تازگی با استقلال قرارداد منعقد کرده و مدافع جدیدی به نام ایمان سلیمی نیز زمان قابل توجهی از زمان آماده سازی را از کف داده است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->