افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟ کدام پرواز ایرلاین‌ها به بیروت و تل‌آویو متوقف شد؟ احتمال افزایش قیمت نفت در صورت تداوم تنش‌ها ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل تمدید نشد نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | طلا همچنان در کانال ۴ میلیون تومان بازار خودرو در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۳، رونقی نخواهد داشت | بی‌اعتمادی مردم به بازار مجلس روند قانونی خود را طی می‌کند | تعطیلی روز پنجشنبه آسیب چندانی به مراودات اقتصادی نمی‌زند سرشماری زنبورستان‌ها در سراسر کشور آغاز شد اظهارنظر یک نماینده مجلس: اختصاص سهمیه بنزین به نفر به عدالت نزدیک‌­تر است کالاهای اساسی دوباره گران شد؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۲ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی هر روز گرانتر از دیروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | رشد شدید قیمت خانواده پراید وضعیت بازار طلای جهانی امروز پنجشنبه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) صادرکنندگان خدمات هم از تعهد ارزی معاف شدند برنامه ایران خودرو برای ورود خودرو‌های جدید اعلام شد | تولید انبوه ری‌را برقی از شهریور ماه ۱۴۰۴ آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت (۱۲ مهر ۱۴۰۳) زمان پرداخت هزینه بلیت پرواز‌های باطل‌شده مشخص شد + جزئیات تقابل مخالفان و موافقان واردات آیفون قیمت دلار و طلا در مسیر رشد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در یک‌قدمی ۶۲ هزار تومانی شدن ویدئو | پایان مهر، سررسید تسویه دولت با گندم‌کاران
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: تمام پروژ‌ه‌ها می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود

  • کد خبر: ۱۷۴۸۵۰
  • ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
استاندار خراسان رضوی: تمام پروژ‌ه‌ها می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود
استاندار خراسان رضوی گفت: تمام پروژ‌ه‌هایی که در طول این مسیر قابل طراحی است می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود، قابل دفاع است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، عنوان کرد: موقعیت خراسان رضوی در ارتباط با صادرات و ترانزیت یک موقعیت بسیار خوب و استثنایی است.

وی افزود:‌ مهم‌ترین ویژگی خراسان رضوی وجود امام رضا (ع) است که یک انگیزه قوی برای تمام سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند که در جوار آن حضرت به فعالیت اقتصادی بپردازند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر آن، خراسان رضوی نقطه تلاقی کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق که نقطه بسیار با اهمیتی از نظر فعالیت‌های اقتصادی است، محسوب می‌شود.

نظری بیان کرد: مسیر ریلی افغانستان اخیرا از خراسان رضوی آغاز به کار کرده و به سمت هرات ادامه و در مراحل بعدی به عمق کشور افغانستان ادامه پیدا خواهد کرد. ظرفیت ریلی سرخس نیز یک ظرفیت مهم ریلی برای ارتباط با کشور‌های آسیایی میانه محسوب می‌شود.

وی گفت: با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که در شرق کشور موجود است و تمام مسئولان بر آن مشرف هستند، امیدوارم بتوانیم با استفاده از ۲ ظرفیت خراسان رضوی شامل حضور امام رضا (ع) و تلاقی خراسان رضوی در کریدور شمال به جنوب کشور و دسترسی به آب‌های آزاد چابهار، شرایط ایجاد مسیر ریلی در این استان برای ارتباط با کشور‌های آسیای میانه فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: تمام پروژ‌ه‌هایی که در طول این مسیر قابل طراحی است می‌تواند تبدیل به یک طرح جامع زیرساختی در شرق کشور شود، قابل دفاع است.

نظری خاطرنشان کرد: خراسان رضوی می‌تواند پروژه‌های مشترکی با منطقه آزاد چابهار برای ایجاد یک رابطه موثر و هدفمند و آغاز ارتباط چابهار با کشور‌های هدف، تعریف و اجرایی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->