افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲۰۷ ثبت‌ نام کن، ۲۰۶ تحویل بگیر!

  • کد خبر: ۱۷۶۶۵۸
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
۲۰۷ ثبت‌ نام کن، ۲۰۶ تحویل بگیر!
شرکت ایران‌خودرو در حال عرضه خودروی ۲۰۷ با موتور و داشبورد خودروی از رده خارج شده ۲۰۶ است و حالا مردم پول ۲۰۷ را پرداخت می‌کنند، اما عملا ۲۰۶ سوار می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز سال گذشته سازمان ملی استاندارد به این علت که خودروی ۲۰۶ نمی‌تواند استاندارد‌های ۸۵ گانه را اخذ کند، تولید این خودرو را متوقف کرد، اما حالا شرکت ایرانخودرو همان موتور و داشبود را در بدنه ۲۰۷ جانمایی کرده و در حالیکه از برخی امکانات ۲۰۷ هم کاسته این خودرو را با قیمت ۲۰۷ عرضه می‌کند.

در آخرین قیمت گذاری خودرو‌ها از سوی شواری رقابت، قیمتی برای خودروی ۲۰۶ وجود ندارد، چون تولید این خودرو پیش‌تر متوقف شده بود و این شورا قیمت ۲۰۷ را بر اساس مشخصات ۲۰۷ دوره‌های قبل، تعیین کرده است. اما خودروی تحویلی حالا فقط نام ۲۰۷ را یدک می‌کشد و از موتور ۲۰۷، داشبورد ۲۰۷ و سنسور و دوربین دنده عقب و همچنین رینگ آلمینیومی خبری نیست، ترمز عقب هم کاسه‌ای شده است.

پیش‌تر کیانوش پورمجیب قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو گفته بود: توقف تولید پژو ۲۰۶ به معنای توقف کامل و خداحافظی و حذف آن‌ها از سبد محصولات این شرکت نیست؛ ما مجبور بودیم که در جهت تطابق این خودرو‌ها با استاندارد‌های جدیدی که سازمان ملی استاندارد به خودروسازان ابلاغ کرده تا زمانی که امکان این تطبیق استانداردی ممکن باشد، تولید ۲۰۶ را متوقف کنیم، این بدان معنا نیست که بخواهیم به واسطه حذف آپشنی از خودرو، محصولی جدید متولد کنیم؛ بلکه متناسب‌سازی صورت می‌گیرد تا متناسب با نیاز مشتریان خاص تنوع خودرو داشته باشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->