بررسی قیمت جدیدترین گوشی‌های موبایل دو سیم کارت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۴.۵ درصدی سوزوکی سیاز افزایش ۱۱۹ درصدی حقوق و دستمزد کارگران در سه سال اخیر | حقوق کارگران طی ۳ سال گذشته متناسب با تورم افزایش یافت قیمت انواع خودرو‌های داخلی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | ادامه روند کاهش قیمت‌ها شرایط دریافت ارز اربعین ۱۴۰۳ اعلام شد | خرید دینار از بانک مرکزی با صرفه دومیلیون‌تومانی نسبت‌به بازار آزاد روی خوش بورس برای دومین روز متوالی | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مروری بر قواعد محاسبه و پرداخت اجاره‌بها | کرایه خانه را چگونه بپردازیم؟ سکه طرح جدید در مشهد ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | هیجان دیروز فروکش کرد سقف ثبت سفارش بازرگانان جدید ۱۰۰ هزار دلار شد هشدار بازرسی مشهد به مشاوران املاک بدون پروانه‌کسب: اجازه تبلیغات ندارید حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله امروز، ۱۷ تیرماه، برگزار می‌شود + جزئیات فروش فوق‌العاده سایپا (خودرو کوییک GXR-L) از روز سه‌شنبه (۱۹ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات آغاز ثبت سفارش خودرو‌های وارداتی برای جانبازان از امروز یکشنبه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) + لینک سامانه انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی  استقبال بازارهای مالی از رئیس جمهور | بورس سبز پوش شد پاسخ به سوالات در مورد «طرح طبقه‌بندی مشاغل» | شرایط پرداختِ مابه‌التفاوت به کارگران چیست؟ نرخ امروز میوه و صیفی‌جات اعلام شد | کدو و بادمجان مناسب غذا‌های تابستانی را چند بخریم؟ (۱۷ تیر ۱۴۰۳) مطالبه‌های کارگران از رئیس‌جمهور منتخب نرخ سود بین‌بانکی کاهشی شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) نخستین قرارداد پولی میان ایران و روسیه امضا شد زمان برگزاری پانزدهمین حراج سکه طلا مشخص شد | متقاضیان چقدر واریز کنند؟ با ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نقدینگی چه موبایل‌هایی می‌توان خرید؟ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) واکنش مثبت ۸۸ هزار واحدی شاخص بورس به پایان انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قطع برق رستوران‌های مشهد درست موقع ناهار!

  • کد خبر: ۱۷۶۹۹۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
  • ۱
قطع برق رستوران‌های مشهد درست موقع ناهار!
رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: برق ۸۰ درصد رستوران‌ها و چلوکبابی‌های مشهد در اوج ساعت سرو غذا یعنی ساعت ۱۲ ظهر به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قطع برق رستوران های مشهد موضوعی بود که تعدادی از رستوران‌ دارهای مشهد در تماس با شهرآرانیوز آن را مطرح و نسبت به ساعت قطع برق در اوج کار خودشان گلایه هایی را مطرح کردند.

رستوران دارهایی که از نقاط مختلف مشهد تماس گرفته بودند ، این طور مطح می کنند که قطع برق محل کارشان با وجود اینکه در آن مشتری حضور دارد ، باعث شده است تا کسب و کار آنها با مشکل روبرو شود.

برای پیگیری این موضوع و اطلاع از صحت این ماجرا ، خبرنگار شهرآرانیوز با رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران مشهد گفت‌وگویی را انجام داد که اتفاقا وی نیز قطع برق رستوران های مشهد را تایید کرد. 

حسن امیریان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت رستوران‌ها و چلوکبابی‌های مشهد عنوان کرد: متاسفانه به دلایلی از جمله مدیریت مصرف برق، از روز شنبه برق ۸۰ درصد واحد‌های صنفی ما از ساعت ۱۲ تا ۱۴ با قطعی برق مواجه می شوند.

وی با اشاره به اینکه این قطعی برق مشکلات زیادی را برای رستوران دارها ایجاد کرده است ،ادامه داد: در حال حاضر تمام لوازم‌ها برقی شده است. وقتی برق قطع می‌شود دود حاصل از پخت غذا به سالن رستوران می‌زند و مشتریان را اذیت می‌کند. از سوی دیگر دمای داخل رستوران ها در این ساعت به دلیل پخت و پز داخل رستوران ها و همچنین گرمای هوا ،به شدت غیر قابل تحمل می شود و مشتری هم نمی تواند با این شرایط در رستوران غذای خود را مصرف کند و با شرایط کنار بیاید که این موضوع معیشت رستوران دارها را دچار خطر می کند. 

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: چند روز است که با این قطعی برق مواجه شده‌ایم. نمی‌دانم برای واحد‌های صنفی از قبل پیامکی ارسال شده یا خیر، اما راس ساعت ۱۲ یا ۱۳ برق اکثر رستوران‌ها و چلوکبابی‌ها به مدت ۲ ساعت قطع می‌شود.

امیریان تصریح کرد: این ۲ ساعت اوج سرو غذا برای مشتری است. وقتی برق قطع می‌شود سیستم‌ها نیز قطع می‌شود و دیگر نمی‌توان سفارشی گرفت و حساب کتاب‌ها نیز مختل می‌شود. با چرتکه و کاغذ و خودکار هم نمی شود کار را پیش برد چرا که همه چیز سیستمی است و  سیستم رستوران‌ها به اداره دارایی متصل است و نمی‌توان فاکتور مشتریان را نیز به صورت دستی محاسبه کرد.

شهرآرانیوز ،برای بررسی بیشتر این موضوع در تلاش است تا با مسئولان شرکت صنعت برق خراسان رضوی نیز گفتگویی را انجام دهد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
0
0
خوردن ناهار در سرما موجب قلنج معده میشود و غذا خوردن در گرما همراه عرق ریختن باعث نوشیدن اب زیاد و تحلیل غذا و بسیار مفید است مسولین برق منطقه ای مشهد حتما کارشناس امور تغذیه هستند و به این امور اشنا هستند درود به این همه علم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->