نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برگزاری «مسابقات شنای مسافت بلند» منطقه شمال کشور در استخر بوستان ملت مشهد

  • کد خبر: ۱۷۷۵۲۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
برگزاری «مسابقات شنای مسافت بلند» منطقه شمال کشور در استخر بوستان ملت مشهد
معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری مسابقات شنا مسافت بلند منطقه شمال کشور در استخر بوستان ملت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی با بیان این خبر اظهار کرد: مسابقات "شنا مسافت بلند" ویژه منطقه شمال کشور در دو رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال، در دو روز ۱۴ و ۱۵ مردادماه به میزبانی استخر روباز بوستان ملت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که به همت هیات شنا استان خراسان رضوی و با مشارکت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی شهرداری مشهد برگزار می‌شود، منتخبین ۱۸ شهر و استان شمالی کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برترین‌های هر بخش به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

معاون سلامت و تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین تماشای این مسابقات رایگان می‌باشد و همشهریان و علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، نظاره‌گر این رقابت‌ها باشند.

غیاثی گفت: با توجه به برخورداری شهرداری مشهد از اماکن ورزشی ویژه رشته‌های مختلف، در تلاش هستیم تا شرایط میزبانی مسابقات استانی و کشوری در تمامی رشته‌ها را تسهیل بخشیم و در این راه، آمادگی کامل جهت همکاری با تمامی هیات‌های ورزشی مشهد و استان داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->