چرا ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره‌ را فراخوان کرد؟ هیئت اسرائیلی دست خالی از قاهره بازگشت (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) حمله پهپادی صهیونیست‌ها به یک خودرو در جنوب لبنان (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی تا پایان سال وارد تهران می‌شود تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو مقابل کاروان بلینکن ششمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به پایان رسید ادعای تکراری مقام آمریکایی علیه برنامه هسته‌ای ایران احتمال استیضاح بایدن قوت گرفت جزئیات جدیدی از طرح آمریکا برای غزه | خبری از آتش‌بس دائم نیست! نمایندگان مخالف و موافق درباره وزیر پیشنهادی صمت چه گفتند؟ کمیسیون صنایع مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت موافقت کرد موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت کرد صادق مالواجرد: عرضه مسکن برای جوانان و بی بضاعتان اهمیت دارد صدای انفجار در تل‌آویو شنیده شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) عمران خان نامزد ریاست دانشگاه آکسفورد شد آیت‌الله علم‌الهدی: هنر در مشهد مغفول مانده است | بزرگ‌ترین خطر برای مشهد، تجزیه هویتی است بررسی زیرساخت های مورد نیاز خراسان رضوی در دیدار مجمع نمایندگان مجلس با رئیس جمهور تذکر آیین نامه ای رسایی در واکنش به ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟
سرخط خبرها

آیا شنبه (۱۴ مرداد ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۷۷۵۴۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
آیا شنبه (۱۴ مرداد ۱۴۰۲) تعطیل است؟
وزیر بهداشت در خصوص احتمال تداوم تعطیلی روز‌های آینده با پیشنهاد وزارت بهداشت توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین‌اللهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این وزارتخانه پیشنهادی مبنی بر تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه به دلیل گرمای هوا دارد یا خیر، گفت: ما پیشنهادمان در این زمینه بر اساس اطلاعاتی است که سازمان هواشناسی ارایه می‌دهد و بر اساس آن اطلاعات تصمیم لازم گرفته می‌شود.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که به ما رسیده، گفته شده که از جمعه به بعد هوا خنک‌تر می‌شود و بنابراین هیچ پیشنهادی برای تعطیلی روز‌های آتی نداریم.

وزیر بهداشت گفت: اگر وضعیت دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد بررسی‌های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.

گفتنی است؛ روز دوشنبه نهم مردادماه و با توجه به گرمای بی‌سابقه در کشور، وزارت بهداشت از ارایه پیشنهاد تعطیلی آخر هفته به دولت خبر داد و بر همین اساس هم طبق اعلام دولت روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ مردادماه) در سراسر کشور تعطیل اعلام شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->