درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی امروز (یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | از فردا هوا گرم می‌شود پزشکیان در مجمع گفت‌وگوی تهران: اسرائیل حقوق انسان‌ها را نادیده گرفته است | غرب پیام سیاست خارجی دولت چهاردهم را نپذیرفت رکوردشکنی شهرداری مشهد در جذب سرمایه و انتشار اوراق مشارکت | تأمین مالی ۱۸ هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های شهری + فیلم خراسان رضوی، میزبان ۱۰ درصد موزه‌های کشور | گزارش شهرآرانیوز از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود در موزه‌های استان هوا آلوده است؛ شهروندان کلانشهر مشهد اصول خودمراقبتی را رعایت کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) از رونق سرمایه‌گذاری تا تحول شرکت توسعه گردشگری| مدیران شهر از راهکار‌های تسهیل زیارت می‌گویند مشهد، شهر ظرفیت‌های چشمگیر در حوزه گردشگری| خبر‌های خوب از تحول در شرکت توسعه گردشگری شهرداری در راه است+فیلم بازگشایی راست‌گرد چهارم پل نوغان مشهد پس از ۲۰ سال انتظار مدیر منطقه هفت شهرداری مشهدمقدس منصوب شد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) ماجرای مخالفت شورای نگهبان با یک مصوبه شورای شهر مشهد چه بود؟
سرخط خبرها

شهرداری مشهد به دنبال مدلی برای فروش میوه و سبزیجات با قیمتی کمتر از میادین عرضه میوه و تره بار است

  • کد خبر: ۱۷۷۵۶۵
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
شهرداری مشهد به دنبال مدلی برای فروش میوه و سبزیجات با قیمتی کمتر از میادین عرضه میوه و تره بار است
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: دستور شهردار مشهد این بود که در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری رویکرد خدماتی شود؛ یعنی ما درآمدی از این حوزه نداشته باشیم. بنابراین دنبال این هستیم مدلی داشته باشیم که اقلام را با قیمت میدان یا حتی کمتر از آن قیمت عرضه کنیم.

محمدجواد مشیری در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه به زودی تغییر رویکردی در بازار‌های میوه خواهیم داشت، اظهار کرد: ما به دنبال مدل مناسبی هستیم تا بازار‌های میده و تره‌بار مشابه فروشگاه‌های شهر ما خدمت بیشتری عرضه کنند.

وی افزود: از یک ماه پیش در حال اجرای این مدل به عنوان پایلوت نبش صیاد شیرازی ۱۷ هستیم که ۱۰ قلم میوه و تره‌بار شامل پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سیب‌زمینی و ۶ میوه فصل است را به قیمت میدان عرضه می‌کنیم تا میزان استقبال مردم و مدل آن بررسی شود که هم برای ما زیان‌آور نباشد و هم بتوانیم خدمات بهتری بدهیم.

مشیری بیان کرد: ما ۱۷ بازار داریم که اقلام را با ۱۵ تا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت میدان می‌فر‌وشند. دستور شهردار مشهد این بود که رویکرد خدماتی شود؛ یعنی ما درآمدی از این حوزه نداشته باشیم، بنابراین دنبال این هستیم مدلی داشته باشیم که اقلام را با قیمت میدان یا حتی پایین‌تر عرضه کنیم. احتمالا تا ۱۵، ۲۰ روز دیگر مدل را نهایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: این بازار‌ها به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که محصولات مستقیم از خود تولیدکننده خریداری شود. اگر این اتفاق رخ دهد در حوزه تولید، اشتغال ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->