روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو در سی و یکمین هفته متوالی

  • کد خبر: ۱۷۷۷۵۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو در  سی و یکمین هفته متوالی
مخالفان کابینه نتانیاهو در سی و یکمین هفته متوالی علیه تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی تظاهرات کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شهرک‌نشینان صهیونیست شنبه‌شب در تل آویو علیه نتانیاهو و تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی دست به تظاهرات زدند.

المیادین در این رابطه گزارش داد که هزاران نفر از شهرک‌نشینان شنبه‌شب در سی و یکمین هفته متوالی علیه تصویب طرح تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی است که هدف از تصویب این لایحه جنجالی، ایجاد توازن بین قوه‌ها از طریق کاهش اختیارات دیوان عالی به نفع پارلمان است، اما منتقدان بر این باورند که نتانیاهو با تصویب این لایحه به دنبال محدود کردن کنترل دیوان عالی رژیم بر فعالیت‌های کابینه‌اش است.

کابینه نتانیاهو معتقد است که این اقدام راه را برای سوء استفاده از قدرت باز می‌کند، در حالی که اپوزیسیون این طرح را گامی برای تضعیف استقلال قوه قضاییه می‌داند که در نهایت دیوان عالی رژیم صهیونیستی را تابع خواسته‌های سیاستمداران می‌کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->