بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اخبار خوش رئیس جمهور برای اهالی رسانه به زودی اعلام می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۸۰۵۷
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
اخبار خوش رئیس جمهور برای اهالی رسانه به زودی اعلام می‌شود
سخنگوی دولت عنوان کرد که اخبار خوشی برای اهل رسانه از سوی رئیس جمهور اعلام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه حضور خود به مناسبت روز خبرنگار در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه همکاران عزیز چه آن‌ها که در قامت روابط عمومی درون شبکه بزرگ اطلاع‌رسانی دولت و چه آن‌ها که پشت سنگر خبری در حوزه‌های رسانه‌های مختلف گروهی فعالیت می‌کنند روز خبرنگار را تبریک می‌گویم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره خبر‌های خوش برای اهالی رسانه گفت: فردا جلسه‌ای به طور خاص برای این حوزه به طور خاص برقرار است. خبر‌های خوش را هم بگذارید ان‌شاءالله فردا در سالن اجلاس سران تشریف بیاورید و از زبان رئیس جمهور بشنوید.

وی درباره موضع دولت در حوزه سلامت و افزایش ظرفیت پزشکی عنوان کرد: موضع دولت ده‌ها بار کاملا شفاف و روشن شده است. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه قانونی و لازم‌الاتباع است. الحمدلله مجموعه بهداشت و درمان کشور هم برای اجرای آن همراه هستند.

بهادری جهرمی اضافه کرد: طبیعتا وقتی سیاست جدیدی می‌خواهد اتخاذ شود باید ساختار‌ها و زیرساخت‌های لازم برای اجرای آن سیاست فراهم شود و دولت هم با جدیت اجرای آن را پیگیری می‌کند. وزارت بهداشت هم با تمام توان خود تلاش می‌کند که با کمک سازمان برنامه و نهاد‌های دولتی، هم زیرساخت‌ها فراهم شود هم اجرای سیاست با درستی و حفظ و ارتقای کیفیت پیش برود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->