مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ روایتی گرم از کوره‌های قدیمی آجرپزی مشهد که این شهر را ساختند دعوت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس برای حضور پرشور در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اعمال‌قانون ۲۳۰۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله پنجتن مشهد از جولان موتورسیکلت‌ها در بوستان‌ها پنجمین جشنواره قلم در مشهد برگزار می‌شود مشهد شهر پیشگام در انتشار اوراق مشارکت ترافیک سنگین در کوثر، خیام و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۴ تیر ۱۴۰۳) اعزام بیش از ۳۳ هزار نیروی کارگری در مشهد به پروژه‌های شخصی توسط ایست‌کار‌ها هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۴ تیر ۱۴۰۳) راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

شهرآرا قاب خدمات مدیریت شهری به مردم است

  • کد خبر: ۱۷۸۳۶۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شهرآرا قاب خدمات مدیریت شهری به مردم است
هم‌زمان با روز خبرنگار، شهرآرا میزبان شماری از مدیران شهری بود.

کاملان - ظهیری | شهرآرانیوز؛ هم‌زمان با روز خبرنگار روزنامه شهرآرا میزبان شماری از مدیران شهری مشهد از جمله شهردار منطقه یک، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد، رئیس سازمان ترافیک شهرداری مشهد، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد و فرمانده بسیج شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بود.

جواد مسلم، شهردار منطقه یک، در حاشیه بازدید از تحریریه شهرآرا به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی ویژه اقدامات شهرداری‌های مناطق گفت: شهرآرا بخشی از خانواده شهرداری است و باید تعامل دو طرفه‌ای با مناطق شهرداری داشته باشد و اتفاقات و پروژه‌هایی که در مناطق مختلف اجرایی می‌شود به مردم اطلاع‌رسانی کند تا بیشتر در جریان اتفاقاتی که در شهر می‌افتد قرار بگیرند و تلاش‌ها و کار‌هایی که در مناطق مختلف می‌شود، بیشتر از قبل دیده شود.

شهرداری از بامداد تا بامداد درحال خدمت‌رسانی به مردم است و بیش از ۳۰۰ خدمت به صورت مستقیم توسط این ابر سازمان به مردم داده می‌شود و بهتر است که اطلاع‌رسانی ویژه‌تری درباره این اقدامات در روزنامه شهرآرا انجام شود.

امیدبخشی و آگاهی‌بخشی، وظیفه امروز رسانه

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با حضور در روزنامه شهرآرا به مناسبت روز خبرنگار و تبریک این روز به مدیران، کارکنان و خبرنگاران این مجموعه رسانه‌ای، اظهار کرد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر در کشور رخ داده مانند همه‌گیری کرونا و دیگر اتفاقات حال‌و‌هوای مردم را مقداری تحت‌تأثیر قرار داده است و در این مدت از برخی مواردی که برای زندگی شاداب مردم نیاز است غافل بوده‌ایم.

مهدی یاراحمدی‌خراسانی افزود: به عقیده بنده خبرنگاران باید در این روز‌ها دو کلید واژه امیدبخشی عمومی و آگاهی‌بخشی عمومی را سرلوحه کار خود قرار دهند و برای تحقق این دو کلیدواژه در جامعه باید پررنگ‌تر، باطراوت‌تر و با آرایشی وزین‌تر عمل کرد تا بتوانیم در جامعه فضای امیدآفرینی را متعالی کنیم و به طور قطع حرکت همه ما به سمت تعالی باید باشد و حرمت و قداست قلم هم باید حفظ شود. وی ادامه داد: شهرداری مشهد از بامداد تا بامداد به مردم خدمت می‌کند و این اقدامات پر از استرس و هیجان‌های مختلف است، بنابراین سهم رسانه در این فضا می‌تواند پررنگ و امیدآفرین باشد.

نقش ویژه شهرآرا در فرهنگ‌سازی استفاده از مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش‌های رسانه مردم مشهد در عرصه فرهنگ‌سازی به ویژه در بخش استفاده مردم از حمل‌ونقل عمومی گفت: موضوع‌هایی مانند تردد خودرو‌های تک سرنشین در شهر و استفاده نکردن کامل شهروندان از وسایل حمل‌ونقل‌عمومی به ویژه حمل‌ونقل پاک یکی از معضلات امروز شهر مشهد است که این مشکل می‌تواند در حوزه فرهنگ شهروندی تبیین و آگاه‌سازی شود تا مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله مترو تشویق و ترغیب شوند.

مجتبی زمانیان افزود: تجربه نشان داده افرادی که فقط یک بار از مترو برای سفر شهری خود استفاده کرده‌اند سعی می‌کنند در سفر‌های بعدی خود نیز از این وسیله حمل‌ونقلی استفاده کنند. از همین‌رو رسانه شهرآرا به عنوان رسانه تخصصی حوزه شهر مشهد می‌تواند در این عرصه به صورت ویژه نقش‌آفرین باشد و شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد در این عرصه همچون گذشته از تعامل با روزنامه و مؤسسه شهرآرا استقبال می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین از مجموعه شهرآرا می‌خواهیم که در بخش فرهنگ‌سازی حین استفاده از مترو همچون اولویت نشستن در قطار با افراد سالمند و معلولان باشد یا نحوه ورود و خروج نیز بیشتر فعالیت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با قدردانی از زحمات رسانه شهرآرا در فرهنگ‌سازی برای استفاده شهروندان از مترو گفت: شهرآرا تا به این لحظه آنچه در توان خود داشته در حوزه فرهنگ‌سازی انجام داده است، اما با توجه به اینکه این حوزه، حوزه گسترده‌ای است همچنان فضای کار بیش از این‌هاست و امیدواریم با همکاری و مساعدت این فرهنگ‌سازی بیشتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->