نخستین عکس‌ها از گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد آپدیت جدید تلگرام منتشر شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) مهم‌ترین خطرات وای‌فای رایگان برای کاربران پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳) احتمالا گوگل اندروید ۱۶ را زودتر از زمان معمول منتشر کند دستگیری دو مجرم که با آیفون‌های تقلبی از اپل ۲.۵ میلیارد دلار کلاهبرداری کرده بودند پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳) ایرانی‎‌ها در رتبه سوم باهوش‌ترین مردم جهان پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟
سرخط خبرها
وزیر علوم:

با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم از خام فروشی نفت دور شویم

  • کد خبر: ۱۷۸۸۳
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانیم از خام فروشی نفت دور شویم
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با استفاده از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توان از خام فروشی نفت به سمت استفاده از ارزش افزوده از این منابع حرکت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، «منصور غلامی» امروز، یکشنبه ۲۷ بهمن ماه در گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و ارائه نیاز‌های فناورانه در محل پژوهشگاه صنعت نفت، با اشاره به اینکه استفاده از نیروی انسانی تحصیل کرده به عنوان یک سرمایه جاری ضروری است، ادامه داد:  اینکار بنیه علمی نیروی انسانی را افزایش می‌دهد.

وی افزود: شروع کار با شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها گردهم آیی دانش و فناوری است.
غلامی با اشاره به اینکه مقایسه با کشور‌های پیشرفته کار درستی نیست، تاکید کرد:  روند ۴۰ سال گذشته نشان میدهد که در تولید علم، تحول به سمت توسعه فناوری‌ها و به کارگیری علوم موفق بودیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، در یک حرکت گسترده، پر شتاب و قوی از صاحبان علم و فناوری قرار داریم.
وزیر علوم افزود: تغییر نگاه به نفت از سرمایه به ظرفیت اقتصادی فناورانه از دستاورد‌های وزیر نفت است که توانسته نگرانی‌هایی که در مباحث اقتصادی در حوزه نفت مطرح بود را به یک فرصت جدی تبدیل کند.
وی گفت: با این نگاه می‌توان از خام فروشی به سمت استفاده از ارزش افزوده این منابع خدادادی با استفاده از توان شرکت‌های فنآور حرکت کرد.
 در این رویداد، ۴۰ نشست در ۳ روز برگزار خواهد شد و نیاز‌های فناورانه اعلام می‌شود.
همچنین نمایشگاهی از دستاورد‌های ۲۵۰ شرکت دانش بنیان، فناور و استارتاپ نیز برگزار است.
گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های صنعت نفت و نیاز‌های فناورانه، از امروز ۲۷ بهمن تا روز سه شنبه ۲۹ بهمن در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->