افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزئیات سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها تشریح شد

  • کد خبر: ۱۷۹۰۱۹
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
جزئیات سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌ها تشریح شد
سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: از ۱۲ روز پیش با هدف مدیریت بهتر توزیع سوخت و عمل به مصوبه قانونی مجلس، سقف سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی و کارت اضطراری جایگاه تغییر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا نواز با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ را با دو ابرچالش آغاز کردیم، افزایش بالای مصرف و مصوبه مجلس در خصوص الزام استفاده از کارت سوخت شخصی، این دو چالش بود، اظهار کرد: هرچه جلوتر آمدیم استفاده مردم از کارت سوخت بیشتر شد، اما با افزایش مصرف نیز مواجه بودیم.

وی افزود: در نهایت تصمیم‌گیران ۱۲ روز است که محدودیت سقف سوخت‌گیری در هر بار را در جایگاه‌های سوخت پیاده‌سازی کردند، بدین شکل که به چهار مدل ۱۵ لیتر، ۲۰ لیتر، ۳۰ لیتر و ۴۰ لیتر برای کارت آزاد جایگاه‌ها در هر بار سوخت‌گیری در کشور مواجه هستیم.

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت با بیان اینکه برای کارت‌های شخصی نیز ۳۰ لیتر، ۴۰ لیتر و ۶۰ لیتر را مواجه هستیم که در هر بار مراجعه می‌توان از آن استفاده کرد، گفت: برای خودرو‌های شخصی زمانی که خودرو یکبار ۶۰ لیتر را دریافت می‌کند، ۶۰ لیتر دوم را بین سه تا هشت ساعت زمان لازم دارد تا مجدد بتواند دریافت کند.

نواز ادامه داد: اگر فرد از استان خارج شود، می‌تواند بلافاصله سوخت‌گیری کند و ممانعتی در این باره وجود ندارد، در تهران نیز صرفا در کارت آزاد جایگاه از ۶۰ لیتر به ۴۰ لیتر کاهش پیدا کرده، در کارت سوخت شخصی، ۶۰ لیتر است، اما با فاصله‌های چند ساعته مردم می‌توانند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ترغیب مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی و مدیریت مصرف بوده است، اظهار کرد: ماندن سوخت به جای باک‌های سوخت در مخازن جایگاه‌های سوخت، موجب تاب‌آوری می‌شود تا هیچ شخصی در هیچ کجای ایران دچار مشکل نشود.

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت با اشاره به بازخورد‌های دریافت شده پس از اجرای این طرح، گفت: مردم با فاصله زمانی مشکلی نداشتند و در خصوص محدودیت سوخت‌گیری گاهی در استان‌های مرزی با انتقاداتی مواجه بودیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->