درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

کشف مواد و سوخت قاچاق در مرز‌های شرقی خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۹۲۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
کشف مواد و سوخت قاچاق در مرز‌های شرقی خراسان رضوی
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق شدند طی چند عملیات جداگانه مقادیری موادمخدر و سوخت قاچاق را در مرز‌های تحت حفظ این فرماندهی کشف و ضبط کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار ماشاءالله جان نثار، خاطرنشان کرد: ماموران مرزبانی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باندهای موادمخدر و سوخت در منطقه مرزی تایباد و برنامه ریزی این باندها برای انتقال، مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه ریزی دقیق عملیاتی؛ این موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند. 

 

وی افزود: ماموران توانستند مقدار 51 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش و پیش ساز موادمخدر به همراه یک قبضه نارنجک دستی و تجهیزات همراه را کشف کنند.

 

سردار جان نثار مطرح کرد: در این عملیات قاچاقچیان تاب مقابله با مرزبانان را نداشته و با توجه به تاریکی شب از محل مورد نظر به آن سوی مرز در افغانستان متواری شدند.

 

وی در ادامه از کشف مقدار 630 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 34 میلیون و 650 هزار ریال در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور مرز دوغارون خبر داد و افزود: در این ارتباط سه خودروی ترانزیتی متوقف و سه نفر متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

 

وی اظهار کرد: مرزهای تحت حفاظت مرزبانان استان خراسان رضوی اولین و محکمترین سد برای جلوگیری از ورود موادمخدر به داخل کشور است و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر سرآغازی برای ساختن جامعه‌ای سالم و عاری از معضل شوم اعتیاد است.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->