تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند خرده روایت‌هایی از خانواده‌ کسانی که اعضای بدن‌شان اهدا شد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  مروری چند پرونده پلیسی در مشهد| دستگیری از  کارگران با  دستگیری سارقان امدادرسانی اورژانس مشهد به ۴۰ فرد گرمازده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد جان پسربچه ۱۱ ساله را گرفت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۹۹۵۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد جان پسربچه ۱۱ ساله را گرفت (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: پسربچه‌ای ۱۱ ساله در یک سانحه رانندگی در شهرک طرق مشهد به طرزی دلخراش جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:حوالی ساعت ۱۴:۵۷ دقیقه ظهر روز گذشته خبری مبنی بر تصادف جرحی در خیابان شهید رجائی شهرک طرق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به همراه اورژانس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه اتوبوس شرکت اتوبوسرانی با پسربچه‌ای ۱۱ ساله که با دوچرخه در حال تردد بوده برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: متأسفانه این پسربچه به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با ابزار تأسف از این سانحه دلخراش خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل تحقیقات کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت تامه حادثه ادامه دارد.

یک کشته و ۲ مصدوم در برخورد تریلر با موتورسیکلت 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: همچنین برخورد تریلر با موتورسیکلت در اتوبان شهید" بابانظر" مشهد یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت. 

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک مورد تصادف در اتوبان شهید بابانظر، بلافاصله گشت تصادفات مشهد به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه تریلر در زیرگذر شهید آوینی با یک دستگاه موتورسیکلت با ۳ ترک نشین به دلایل نامعلومی برخورد کرده است.

سرهنگ نگهبان بیان داشت: در این حادثه متاسفانه یکی از ترک نشینان موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در محل فوت و ۲ ترک نشین دیگر آن مصدوم و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: علت تامه تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->