تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند خرده روایت‌هایی از خانواده‌ کسانی که اعضای بدن‌شان اهدا شد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی سالانه حدود ۸ میلیون نفر در جهان، بر اثر عوارض و بیماری‌های ناشی از مصرف تنباکو جان می‌دهند  مروری چند پرونده پلیسی در مشهد| دستگیری از  کارگران با  دستگیری سارقان امدادرسانی اورژانس مشهد به ۴۰ فرد گرمازده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳
سرخط خبرها

کشف محموله شیرخشک قاچاق در مرز تایباد

  • کد خبر: ۱۸۰۰۴۱
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کشف محموله شیرخشک قاچاق در مرز تایباد
مأموران مرزبانی در بازرسی بار ۱۰ تبعه افغانستانی، موفق به کشف ۲۰۰ کیلوگرم شیرخشک به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال شدند که به‌صورت قاچاق و بدون هرگونه مدارک و بارنامه گمرکی معتبر بود.

سهیل دیبا | شهرآرانیوز؛ مرزبانان خراسان‌رضوی روز‌های پرترافیکی را پشت سر گذاشتند و توانستند با مداخله هوشمندانه، جلو سه بار قاچاق شیرخشک و موادمخدر را بگیرند و بار دیگر قاچاقچیان را در مرز‌های استان روسیاه کنند.

به گفته فرمانده مرزبانی خراسان‌رضوی، نخستین پرونده را مرزبانان مستقر در ایست بازرسی ۱۷‌شهریور هنگ مرزی تایباد به نتیجه رساندند. مأموران مرزبانی در بازرسی بار ۱۰ تبعه افغانستانی، موفق به کشف ۲۰۰ کیلوگرم شیرخشک به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال شدند که به‌صورت قاچاق و بدون هرگونه مدارک و بارنامه گمرکی معتبر بود.

سردار مجید شجاع افزود:‌در پرونده دیگری، سوداگران مرگ نتوانستند از کمند مرزبانان خراسان‌رضوی بگذرند. مرزداران در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد‌مخدر به کشور، با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند که محموله مواد‌مخدر از نوع شیشه و هروئین فشرده را کشف کنند.

سوداگران مرگ در این عملیات باتوجه‌به حضور پررنگ مرزبانان، نتوانستند به کشور وارد شوند و مواد را در محلی دپو کرده بودند که در پاک‌سازی محل تردد آنان ۵۸‌بسته موادمخدر به وزن ۶۲ کیلو و ۳۵۰‌گرم شیشه و هروئین فشرده کشف شد.

این مقام ارشد مرزبانی استان ادامه داد:‌سومین پرونده‌ای که دیروز از سوی جان‌برکفان مرزبانی خراسان‌رضوی پیگیری شد، موضوع قاچاق حرفه‌ای موادمخدر کریستال بود. مأموران در پی دریافت اخبار واصله مبنی بر ورود موادمخدر به داخل کشور توسط یک دستگاه خودرو تریلی، با اشرافیت اطلاعاتی، خودرو موردنظر را شناسایی و به ایکس‌ری گمرک دوغارون منتقل کردند.

در بازرسی انجام‌شده ۵۵‌کیلوگرم موادمخدر از نوع کریستال که به‌طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاساز شده بود، کشف شد. در همین راستا مرزبانان ضمن توقیف خودرو، راننده اش را دستگیر و به همراه مواد کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند. کریستال‌های کشف‌شده به طور مشترک با مأموران گمرک دوغارون از یک خودرو تریلی در حال ورود به کشور کشف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->