روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی روایتی پرامید از زندگی در خانه سالمندان | بهار سالمندی
سرخط خبرها

ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس مسجدمحور

  • کد خبر: ۱۸۰۰۸۴
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس مسجدمحور
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ‌مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا خان‌محمدی با تمجید از اقدامات ارزنده خیّران مدرسه‌ساز، گفت: حضور خیّران رکن کار نوسازی مدارس محسوب می‌شود و ارزش کار شما را بالا می‌برد که دانایی، روشنایی و عقلانیت را در جان و دل دانش‌آموزان روشن می‌کنید و این ویژگی منحصر به فرد کار شما محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به ضرورت تلاش و حضور بیشتر مدیران در محل پروژه‌ها تا آغاز سال تحصیلی گفت: تا پایان مهر بار سنگین ثانیه‌ای داریم. تعهد داریم ۱۰هزار کلاس درس تحویل دهیم و تمام تلاش ما بر این است تا مهر خوبی را داشته باشیم.

وی در خصوص طرح شهید عجمیان گفت: این طرح یک کار نهضتی است که با محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در حال انجام است. خوشبختانه طبق آمار بازخورد بسیار مثبتی داشته‌ایم و همه از این کار رضایت دارند. قرار است ۱۰۰هزار کلاس درس از مسیر این طرح در سال۱۴۰۲ بهسازی و شاداب‌سازی شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تأکید بر جهش دوبرابری در حوزه تجهیزات هنرستانی و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی و سرمایشی تصریح کرد: بهره‌وری خوب است، اما باید بهره‌وری را بالا ببریم و عالمانه به جمع‌بندی برسیم.

وی افزود: با تلاش‌های در حال انجام سعی می‌شود همه چیز براساس عدالت پیش برود. استان‌های با سرانه پایین باید اعتبارات بیشتری جذب کنند.

خان‌محمدی با بیان اینکه باید به نقطه هدف‌گذاری شده مبنی بر تحویل ۱۰هزار کلاس درس برسیم افزود: تا آغاز سال تحصیلی باید تلاش ما شبانه‌روزی باشد. آخرین چیزی که می‌بایست شما را تحت تاثیر قرار دهد جذب اعتبارات لازم از مجاری مختلف است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است خبر داد و بیان کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->