تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳) هر آنچه باید از «آب سیاه» و خطر نابینایی بدانید امدادرسانی هلال احمر به ۵۱ حادثه دیده در آبگرفتگی کلاله و گنبدکاووس (۹ مهر ۱۴۰۳) جان باختن یک کارگر بر اثر حادثه در مجتمع مس سرچشمه (۹ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۷ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران (۹ مهر ۱۴۰۳) ۷ کشته و ۱۵ مفقود بر اثر سیلاب جنوب کرمان| ۶ نفر از جانباختگان تبعه افغان هستند(۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در ایام اربعین چند پرواز از ایران در فرودگاه نجف و بغداد می‌نشیند؟

  • کد خبر: ۱۸۰۲۷۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
در ایام اربعین چند پرواز از ایران در فرودگاه نجف و بغداد می‌نشیند؟
مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اشاره به انجام ۱۵۲ پرواز در اربعین ۱۴۰۲ گفت: فروش بلیت پرواز‌های اربعین با قیمت مصوب به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرضیه جعفرزاده اظهار کرد: در ایام اربعین ۱۴۰۲ هواپیمایی تابان ۱۵۲ پرواز را انجام می‌دهد که از این تعداد ۳۰ پرواز رفت و برگشت مربوط به مسیر مشهد-نجف است.

وی ادامه داد: ۱۸ پرواز (رفت و برگشت) از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به نجف؛ ۴ پرواز از فرودگاه پیام به نجف، ۶ پرواز رفت و برگشت از فرودگاه امام به بغداد و ۱۸ پرواز از مشهد به بغداد انجام خواهد شد.

وی با بیان این‌که در مجموع ۲۴ هزار صندلی پروازی برای ایام اربعین عرضه خواهد شد.

وی با بیان این‌که فروش بلیت این پرواز‌ها از طریق وبسایت هواپیمایی تابان به آدرس (taban.aero) به مرور و با نرخ‌های مصوب (۸ میلیون و ۹.۵ میلیون تومانی) فروخته می‌شود.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان با اشاره دغدغه وزیر راه و شهرسازی برای انجام پرواز‌های اربعین، افزود: امیدواریم در این رویداد بزرگ بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای زائران محترم باشیم.

جعفرزاده با اشاره به زمانبر بودن بازرسی‌ها در فرودگاه نجف در پرواز‌های بازگشت، اظهار کرد: از زائران می‌خواهیم حداقل ۵ ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابند تا زمانبر بودن بازرسی‌ها باعث نشود آن‌ها از پرواز‌ها جا بمانند.

وی با بیان این‌که پرواز‌ها به مقاصد نجف و بغداد با ایرباس ۳۲۰ و ام دی ۸۸ انجام خواهد شد، گفت: هزینه‌های فرودگاه نجف برای هر زائر ۴ تا ۵ میلیون تومان است.

برای یک ایرباس با ظرفیت ۱۴۶ نفره با احتساب یک سر خالی درآمد ۵۸۴ میلیون تومان است که از این مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌ها به فرودگاه نجف پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->