افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد
سرخط خبرها

آمریکایی‌های حاضر در بلاروس، خاک این کشور را ترک کنند

  • کد خبر: ۱۸۰۳۷۴
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
آمریکایی‌های حاضر در بلاروس، خاک این کشور را ترک کنند
سفارت آمریکا در مینسک امروز در بیانیه‌ای از شهروندان این کشور خواست تا فورا خاک بلاروس را ترک کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سفارت آمریکا در بلاروس امروز دوشنبه در بیانیه‌ای از شهروندان آمریکایی خواست تا از سفر به مینسک خودداری کرده و نیز فورا خاک این کشور را ترک کنند.

در بیانیه صادره از سوی سفارت آمریکا در بلاورس در این خصوص آمده است: شهروندان آمریکایی در بلاروس باید فورا این کشور را ترک کنند. این افراد از طریق گذرگاه‌های مرزی بلاروس با لیتوانی و لتونی یا با هواپیما باید از این کشور خارج شوند.

در بیانیه مذکور در این ارتباط آمده است: شهروندان آمریکایی نمی‌توانند از خاک بلاروس به صورت زمینی وارد لهستان شوند.

سفارت آمریکا در بلاورس بهانه هشدار مذکور را «کمک مستمر مقامات بلاروس به حمله روسیه به اوکراین، تجمع نیرو‌های نظامی روسیه در بلاروس، اجرای خودسرانه قوانین محلی و احتمال بروز ناآرامی‌های داخلی» ادعا کرده است.

در ارتباط با موضع خصمانه آمریکا در قبال مینسک، رئیس جمهور آمریکا چندی پیش با دخالت در امور داخلی کشور‌های مستقل اعلام کرده بود که دیدگاه واشنگتن نسبت به استقرار سلاح‌های هسته‌ای غیرراهبردی روسیه در خاک بلاروس «بی نهایت منفی» است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->