پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت+زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه همه آنچه باید پیش از ورود به ماه محرم بدانیم زمان ثبت‌نام اربعین اعلام شد + لینک آیت الله سیستانی دوشنبه را اول ماه محرم ۱۴۴۶ اعلام کرد برگزاری «کرسی تفسیر موضوعی قرآن کریم» در حرم امام‌رضا(ع) عزاداری هیئت‌های مذهبی سراسر کشور در "حسینیه حرم" زیارت دلیل رفاقت بود یادی از استاد کاظم مدیرشانه چی، چهره ماندگار علوم حدیث و استاد دانشگاه فردوسی مشهد برگزاری آیین سنتی «اذن عزا» حضرت سیدالشهدا‌(ع) در حرم امام‌رضا(ع) + جزئیات به کی رأی بدیم؟! آیینه‌ها، در عبادت یار | درباره هنر چهارصدساله آینه‌کاری در حرم امام‌رضا(ع) راز سجده مروری بر آموزه‌های امام رضا(ع) درباره عزای سیدالشهدا(ع) اجتماع بزرگ هیئت‌های عزادار حسینی در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پشتیبانی آستان‌ قدس‌ رضوی از ۵۵موکب مردمی اربعین در عراق

  • کد خبر: ۱۸۱۵۹۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
پشتیبانی آستان‌ قدس‌ رضوی از ۵۵موکب مردمی اربعین در عراق
آستان قدس رضوی با اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین اقلام میزبانی از زائران اربعین در کشور عراق، پشتیبانی از ۵۵موکب مردمی در این کشور را عهده‌دار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با تصمیم ستاد ویژه اربعین آستان قدس رضوی، خادمان و خادمیاران این آستان با مدیریت بنیاد کرامت رضوی تمامی امکانات خود را برای خدمت به زائران اربعین حسینی بسیج کرده‌اند. بخشی از این خدمت‌رسانی با برپایی ۳۵موکب در ۹نقطه مرزی داخل کشور محقق شده است، اما عاشقان امام رضا(ع) در آن سوی مرز نیز در کنار عاشقان اباعبدالله(ع) حضور دارند تا تشرف آن‌ها به کربلای معلی را تسهیل کنند.

 
طبق اعلام بنیاد کرامت رضوی، علاوه بر ۳۵موکب داخل کشور، ۵۵موکب مردمی برپاشده در کشور عراق تحت حمایت آستان قدس رضوی است و اقلام ضروری برای میزبانی از زائران در این مواکب توسط بنیاد کرامت و با مشارکت خیّران تأمین می‌شود.

در این موکب‌ها که از نقطه صفر مرزی و در طول مسیر‌های کاظمین، سامرا و نجف اشرف به سمت کربلای معلی برپا شده، امکان اسکان زائران فراهم شده و در کنار آن، خدمات پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به زوار امام حسین(ع) ارائه می‌شود.

شایان ذکر است کانون‌های خادمیاری رضوی مسئولیت تأمین اقلام ضروری این موکب‌ها همچون برنج و آب معدنی را عهده‌دار شده‌اند و تا پایان ایام اربعین خدمت‌رسان زائران خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->