عبور ۱۵۲ هزار زائر عتبات از مرز مهران تا صبح عاشورا مصرف سالانه ۶ کیلو نمک توسط هر ایرانی‌ ادامه آتش سوزی در جنگل اولنگ| ۵ هکتار دیگر سوخت دستگاه قضایی علیه ناشران شایعه انفجار در حرم شاهچراغ (ع) اعلام جرم کرد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) زمان انتشار کلید اولیه سوالات نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ مشخص شد وزش باد پدیده غالب جوی در خراسان رضوی برخورد پراید وانت با گاردریل کنار بزرگراه مشهد-قوچان حادثه آفرید (۲۶ تیر ۱۴۰۳) حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد+تصاویر وضعیت جاده‌های کشور در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ۱۵ نکته مهم برای مصرف ویتامین‌های مختلف آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟
سرخط خبرها

کنترل نسبی بحران بازنشستگی با صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی

  • کد خبر: ۱۸۱۸۱۳
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کنترل نسبی بحران بازنشستگی با صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توانند به عنوان یک بازوی کمکی تا حدودی بحران بازنشستگی را کنترل و بخشی از کسری صندوق‌های بازنشستگی فعلی را جبران کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، جلال روحی در خصوص مزایای صندوق بازنشستگی تکمیلی، اظهار کرد: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی در راستای ایجاد راهکار‌های متنوع برای تزریق منابع مالی به بدنه بازار سرمایه شکل گرفته است و این صندوق‌ها می‌توانند ثبات، پایداری و دیدگاه بلندمدت را در بازار سهام تقویت کنند.

وی افزود: بنا بر اطلاعات، در بازار سرمایه برخی از کشور‌های اروپا و آمریکا نیز از صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی و سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف بهره می‌گیرند، مدیریت مناسب این صندوق‌ها می‌تواند به مرور راندمان و بهره‌وری کارکنان را ارتقا دهد.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص مزایای صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی گفت: در صورتی که فرآیند صندوق‌های بازنشستگی بر اساس اصول و قوانین مناسبی حرکت کند می‌تواند به سبب مزایای بازار سرمایه، جایگزین مناسبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت اشخاص شاغل باشد.

روحی در مورد نقش صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی در آینده گفت: صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توانند به عنوان یک بازوی کمکی تا حدودی بحران بازنشستگی را کنترل و بخشی از کسری صندوق‌های بازنشستگی فعلی را جبران کند.

وی در پایان در مورد اقدامات لازم سایر نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی به منظور ترغیب نهاد‌ها و کارکنان به منظور استفاده از صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی بیان کرد: از جمله اقدامات مهم در راستای جذب ادارات و کارکنان برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی تکمیلی می‌توان به بررسی دقیق سرمایه و رشد دارایی شرکت، مشوق‌های مالیاتی، شیوه حفاظت از منابع و … اشاره کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->