روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

مرد جوان قربانی عشق شیطانی همسرش شد

  • کد خبر: ۱۸۲۱۳۸
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مرد جوان قربانی عشق شیطانی همسرش شد
زنی که با دوست شوهرش وارد رابطه پنهانی شده بود با همدستی او دست به قتل زد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک سال پیش وقتی مردی ۳۰ ساله به نام نعمی ناپدید شد پدر او به پلیس آگاهی رفت و از ماموران کمک خواست. این مرد افغان که سال‌ها پیش همراه خانواده‌اش به ایران آمده بود و فرزندانش در اینجا بزرگ شده‌اند، به ماموران چنین گفت: پسر بزرگم با دختری ایرانی ازدواج کرد، اما زندگی آرامی نداشت و آن‌ها همیشه با هم درگیر بودند. نعیم و زنش شبنم در باغی در ملارد نگهبان بودند و حالا چند روزی است از نعیم خبری نیست و عروسم هم می‌گوید از او خبری ندارد. من می‌ترسم بلایی سر پسرم آمده باشد.

ماموران بعد از ثبت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و در گام اول سراغ شبنم رفتند. این زن مدعی شد از شوهرش اطلاعی ندارد، اما به نظر می‌رسید حرف‌های او با توجه به اختلافاتی که با نعیم داشت، مطابق با واقعیت نباشد. به همین دلیل فهرست مکالمات تلفنی زن جوان بررسی شد و در این مرحله بود که مشخص شد زن ایرانی با مردی افغان به نام سعید، که دوست صمیمی شوهرش است، روابط پنهانی دارد.

افشای این زن به دستگیری مرد ۲۷ ساله منجر شد و او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: بعضی وقت‌ها به باغی که نعیم و شبنم نگهبانش بودند می‌رفتم و بار‌ها دیده بودم نعیم با شبنم بدرفتاری می‌کند. این ماجرا‌ها ادامه داشت تا اینکه بالاخره یک روز شبنم با من درد دل کرد و رابطه ما از همان‌جا شروع شد تا اینکه عاشق هم شدیم و من پیشنهاد دادم نعیم را بکشیم.

متهم به قتل ادامه داد: یک شب وقتی نعیم خواب بود، من و شبنم سراغش رفتیم، او را خفه و جسدش را در باغ دفن کردیم.

بعد از اعترافات این متهم جسد مقتول پیدا و به پزشکی قانونی منتقل شد. بعد از آن زن خیانتکار دوباره بازجویی شد و گفت: نعیم با بدرفتاری‌ها و کتک زدن‌هایش زندگی مرا سیاه کرده بود و واقعاً از این وضعیت خسته شده بودم. به همین دلیل با دوست شوهرم درد دل کردم و از سعید خواستم همسرم را گوشمالی بدهد تا ادب شود، ولی او نعیم را کشت و خودش به تنهایی جسد را دفن کرد. من در قتل هیچ نقشی نداشتم.

بعد از افشای جزئیات جنایت، علیه دو متهم کیفرخواست صادر شد و این پرونده اکنون روی میز قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفته است تا جلسه محاکمه به زودی برگزار شود.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->