آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس

  • کد خبر: ۱۸۲۴۰۳
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
همسر رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال با انتشار یک استوری، استقلالی‌ها را امیدوار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شایعاتی که درباره رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال به راه افتاده، واکنش همسر این بازیکن را به دنبال داشت. پیش از این شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده بود که سیلوا در فصل جاری فوتبال برای تیمی بازی نمی‌کند و به دنبال گرفتن ۵۰۰هزار دلار باقی مانده از مدت زمان قراردادش با استقلالی‌هاست.


امروز همسر این بازیکن برزیلی با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت: «استقلالی‌های عزیز لطفا گوش ندهید و آنچه را که می‌بینید و می‌خوانید جدی نگیرید. شما خاص هستید و در قلب ما زندگی می‌کنید. بوسه بزرگ خانواده سیلوا.»
همسر سیلوا استقلالی‌ها را خوشحال کرد + عکس
به نظر می‌رسد این خبر در اوضاع بحرانی کنونی استقلالی‌ها می‌تواند روزنه امیدی باشد برای توافق با رافائل سیلوای برزیلی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->