تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

دومین شکست متوالی پیکان سبزوار در لیگ برتر هندبال

  • کد خبر: ۱۸۳۳۲۹
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
دومین شکست متوالی پیکان سبزوار در لیگ برتر هندبال
پیکان سبزوار در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مغلوب زغال سنگ طبس شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر هندبال، تیم‌های پیکان سبزوار و زغال سنگ طبس عصر امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ به سود طبسی‌ها به پایان رسید تا دومین شکست متوالی پیکانی‌ها در لیگ برتر هندبال رقم بخورد.

پیکان در هفته نخست لیگ برتر نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ در سبزوار مغلوب صنعت مس شده بود.

در پایان هفته دوم لیگ برتر هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان با ۴ امتیاز در رده اول تا سوم لیگ برتر هندبال قرار دارند.

پیکان خراسان نیز به همراه تیم‌های سپاهان نوین، فرازبام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز اصفهان و آلومینیوم اراک جزو تیم‌های بدون امتیاز لیگ برتر محسوب می‌شوند.

گفتنی است، لیگ برتر هندبال با پایان هفته دوم به دلیل حضور تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو تعطیل تا شروه هفته سوم از ۱۵ آبان ماه تعطیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->