نشست نقد کتاب «رو به زخم» در حوزه هنری خراسان رضوی داوود میرباقری: نصرالله با سیمرغ شهادت به قاف عشق پرواز کرد انتشار سی‌و‌پنجمین شماره مجله ادبی «چامه» ویژه محمدعلی بهمنی «گل یا پوچ» مهران مدیری متهم به سرقت هنری شد! «چشمان آبی زهرا» را در شبکه امید ببینید + زمان پخش امیرحسین آرمان با «آن‌ها مرا دوست داشتند» به سینما‌ها می‌آید نقش آفرینی مریل استریپ در سریال «اصلاحات» «آخرین فرصت»؛ سفری به زندگی شهید کسایی و همسر فداکارش با روایتی دلنشین آموزش داستان‌نویسی | چیز‌هایی که در جیب هایم دارم تندیس قهرمان افسانه‌ای روسیه در دستان زوج مستندساز ایرانی جایزه بهترین فیلم سن سباستین به «بعدازظهر‌های تنهایی» رسید نامزدی انیمیشن «آتل» در باکو شخصیت‌های منفی اما جذاب سریال‌های نمایش خانگی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی شهادت سیدحسن نصرالله گفت‌وگو با مانا مستاجرحقیقی درباره انیمیشن «نی»، روایتی متفاوت از هجران و فراق واکنش یک شاعر به شهادت سید مقاومت؛ نام نصرالله می‌میرد مگر؟ ۱۶۹ حادثه آتش سوزی در مشهد طی یک هفته
سرخط خبرها

یک کارشناس مذهبی: ۳ روز پایانی ماه صفر فرصت استفاده از دعا‌های از ته دل زائران است + ویدئو

  • کد خبر: ۱۸۴۰۴۱
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
یک کارشناس مذهبی: ۳ روز پایانی ماه صفر فرصت استفاده از دعا‌های از ته دل زائران است + ویدئو
یک کارشناس مذهبی گفت: ۳ روز پایانی ماه صفر فرصتی برای این دعاهای از ته دل است به ویژه برای کسانی که کارشان در مسیر امام رضا است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی محمدی در جمعیت ۳۲۰۰ نفری هلال احمر کشور که ظهر امروز ۲۲ شهریورماه در مشهد مقدس گرد هم آمده‌اند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شیعه این است که در راه اهل بیت هزینه می‌کند. امام حسین (ع) زمانی که به سمت کربلا راهی شد به یاران خود گفت، هرکه می‌خواهد هزینه کند با ما همراه شود. 

وی افزود: برخی اموال و برخی جان خود را هزینه می‌کنند و شما تلاش خود را بذل می‌کنید، از توانمندی خود برای زائر امام رضا بذل می‌کنید. 

این کارشناس مذهبی، بیان کرد: حضرت ابراهیم و اسماعیل هردو پیامبر هستند و خداوند بر آنان دستور داد که خانه خدا را نظافت کنند و به جهت  اهمیت زائر، خانه خدا را باید شخصا حضرت ابراهیم و اسماعیل تنظیف کنند، بنابراین خدمت به زائر آنقدر حائز اهمیت است که حضرت ابراهیم و اسماعیل باید انجام دهند. 

حجت‌الاسلام رفیعی در خصوص ثواب خدمت به زائران، عنوان کرد: اگر به دلیل خدمت رسانی به زائر فرصتی زیارت ابجاد نشد، هر چقدر زائرانی که شما به آنان خدمت می‌کنید عبادت کنند، ثواب عبادت آنان برای شما نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: پیر مرد و پیر زن و... که به آن خدمت می‌کنید دعایی که می‌کند و لبخندی که به لب می‌آورد برکت ایجاد می‌کند، این هارا کم ندانید چرا که شما غم از دل زائر برمی‌دارید. شما جوانان به برکت و دعا در زندگی نیاز دارید و دعای این افراد ناتوان برای شما بسیار موثر است. خدمت به زائران را و این خستگی را عبادت بدانید.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: در قرآن ۴ گروه انبیا، جانشینان آنها، شهدا و اولیا گل سر سبد هستند. کسی که یتیمی را سرپرستی کند، گرسنه‌ای را سیر کند و گمشده ای را راهنمایی کند، با این ۴ گروه محشور می‌شود. 

حجت‌الاسلام رفیعی در نهایت تاکید کرد: ما به دعاهای از ته دل نیاز داریم و آن دعای کسی است که به آن خدمت می‌کنیم، زمانی که فرد خسته، در گرما و...می‌آید و شما آماده خدمت رسانی هستید از ته دل برای شما دعا می‌کند. ۳ روز پایانی ماه صفر فرصتی برای این دعاهای از ته دل است به ویژه برای شما که کارتان در مسیر امام رضا(ع) است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->