جاده هراز مسدود شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) قتل راننده تهرانی با یک گلوله در سرش هفت آسیب خطرناک تاتو و خالکوبی که از آن بی خبر هستید کشف ۲۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی در تهران بازداشت یک زن به دلیل سرقت پست‌های مخابراتی حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان
سرخط خبرها

رییس پلیس راه کشور: حجم ورودی خودرو‌ها به مشهد ٢٩ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۴۳۱۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
رییس پلیس راه کشور: حجم ورودی خودرو‌ها به مشهد ٢٩ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)
رییس پلیس راه کشور گفت: میزان تردد و ورود خودرو به مشهد در روزهای اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال ٢٩ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز سردار حسن مومنی در حاشیه رصد وضعیت جاده‌ای خراسان رضوی افزود: ترافیک در ورودی‌های مشهد و خراسان رضوی نیمه سنگین و پرحجم است، اما انسجام خوبی بین نیرو‌های پلیس و سایر دستگاه‌ها نظیر راهداری و بخشداری‌ها برای مدیریت شرایط وجود دارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده هیچ گونه پس زدگی ترافیک در جاده‌ها وجود ندارد.

رییس پلیس راه کشور گفت: بیشترین دلیل تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی راننده است لذا رانندگان باید از رانندگی در مواقع خستگی اجتناب کنند.

مومنی افزود: برای بازگشت زائران نیز اتوبوس به میزان نیاز پیش بینی شده است، اما زائران باید زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و بلیت برگشت را نیز تهیه کنند.

تا کنون بیش از سه میلیون زائر وارد مشهد شده اند و پیش‌بینی شده است تا پایان ماه صفر این تعداد به هشت میلیون نفر برسد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->