بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ماجرای تیراندازی پلیس به فردین جعفری در سقز چه بود؟

  • کد خبر: ۱۸۴۴۸۱
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
ماجرای تیراندازی پلیس به فردین جعفری در سقز چه بود؟
ظهر امروز فردی به نام فردین جعفری پس از بی توجهی به اخطار پلیس با تیراندازی نیروهای مدافع امنیت در سقز زخمی شد. این فرد پس از انجام عمل جراحی به آی سی یو انتقال داده شده و وضعیت وی تا این لحظه رضایت بخش گزارش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز فردی به نام فردین جعفری پس از بی توجهی به اخطار پلیس با تیراندازی نیرو‌های مدافع امنیت در سقز زخمی شد. این مرد که به دستور ایست پلیس توجه نکرده بود پس از فرار مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای قرار گرفت. مصدوم در اولین مرحله به بیمارستان امام خمینی سقز انتقال می‌یابد و سپس با نیاز به عمل جراحی داشته به بیمارستان شفا منتقل می‌شود.

این فرد پس از انجام عمل جراحی به آی سی یو انتقال داده شده و وضعیت وی تا این لحظه رضایت بخش گزارش شده است.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، از دستگیری چند فرد با هدف ترور امجد امینی  خبر داد. گفته می‌شود این افراد قصد داشتند پدر مرحوم مهسا امینی در مسیر قبرستان آیچی سقز ترور کنند و سناریو جدیدی از کشته سازی‌ها در مناطق کردنشین رقم بزنند.

دیروز و امروز چند محموله قابل توجه سلاح در سنندج، مریوان، سقز و چند شهر هم مرز آذربایجان غربی و کردستان کشف شده است.

با توجه به دستگیری تعدادی از عناصر گروهک‌های کومله و دموکرات در کردستان و سقز پلیس برای حفظ امنیت در برخی مناطق این شهر ایست بازرسی برقرار کرده است.  

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->