سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیش از ۲ تن فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی توقیف شد

  • کد خبر: ۱۸۵۰۰۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
بیش از ۲ تن فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی توقیف شد
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در پی اجرای طرح نظارت بر کشتار و عرضه اقلام پروتئینی در مدت دهه پایانی ماه صفر دو هزار و ۳۷۹ کیلوگرم فراورده‌های خام دامی در استان توقیف شد.

محمود قربان زاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طی این مدت سه هزار و ۸۹۰ مورد بازدید از مراکز عرضه و کشتارگاه‌های استان و مشهد انجام شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۲۱ مورد تخلف به مراجع قضایی معرفی شده است و پرونده‌های مربوط به آن در دست بررسی است.

معاون دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: طی این مدت نظارت بر کشتار ۳۲ هزار و ۹۰۸ راس دام سبگ و سنگین و تولید گوشت به وزن بیش از هزار و ۳۰۹ تن انجام شده است.

وی افزود: همچنین بر کشتار ۲ میلیون و ۳۰۶ هزار قطعه طیور به وزن چهار هزارو ۶۴۱ تن گوشت طی دهه پایانی صفر امسال نظارت شده است.

قربان‌زاده بیان کرد: در این ایام تعداد ۱۰۶ تیم دامپزشکی ثابت و سیار استان بر ذبح دام و تامین گوشت با حضور ۵۲ دامپزشک، ۷۲ بازرس و ۲۵ ناظر شرعی فعال و نظارت بر روند خدمت داشتند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->