سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هیچگونه مقدماتی برای توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی فراهم نشده است

  • کد خبر: ۱۸۵۵۴۴
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
هیچگونه مقدماتی برای توزیع شیر در مدارس خراسان رضوی فراهم نشده است
چندی پیش وزیر آموزش و پرورش از طرح توزیع رایگان شیر به مدت 2 روز در هفته در مدارس خبر داد در درحالیکه این طرح، با عدم تخصیص بودجه مواجه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز چند سالی است که مشکلات بودجه و موارد مختلف دیگری باعث شده شیر از سبد معدود امکانات ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش حذف شود. طرح توزیع شیر رایگان در مدارس کشور به سال ۱۳۷۹ بازمی‌گردد که با تحت پوشش قرار دادن حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز در کشور آغاز شد.

این طرح تا جایی گسترش پیدا کرد که در هر مدرسه‌ای در هر کجای کشور دانش‌آموزان می‌توانستند شیر میل کنند و تفاوتی هم بین دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس دولتی و غیر دولتی نبود. آن طرح قرار بود در طول سال تحصیلی میان دانش‌آموزان سراسر کشور ۷۰ نوبت شیر توزیع کند تا اینکه در سال ۹۸ به دلیل کمبود اعتبارات توزیع شیر در مدارس فقط به استان‌ها و مدارس محروم تخصیص پیدا کرد.

با این حال چندی پیش رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش، در جلسه هیئت دولت گفت: همه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی سراسر کشور ۲ بار در هفته شیر رایگان دریافت خواهند کرد.

طرح این موضوع از طرف وزارتخانه در حالی انجام شد که رضا کشتی‌دار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه هیچگونه مقدماتی برای اجرای این طرح فراهم نشده، گفت: تا کنون هیچ مصوبه و اعتباری در سال جاری مبنی بر این قضیه به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: چنانچه در خصوص توزیع شیر رایگان مصوبه‌ای به ما ابلاغ شود، حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->