وزیر اقتصاد: گزارشی از عادی‌سازی پرونده ایران در FATF به رئیس‌جمهور ارائه کردم درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی اینفلوئنسر‌های ایرانی اینستاگرام بسته ۱۷ اقدام بورس برای رشد بازار تا پایان ۱۴۰۳ آخرین وضعیت تولید گاز برای زمستان ۱۴۰۳ پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۵ مهر ۱۴۰۳) هواپیمایی امارات استفاده از «پیجر» را ممنوع کرد ۳ آزمون کشوری توسط سازمان سنجش ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود به‌زودی قیمت خرید تضمینی برنج ابلاغ می‌شود بازگشت دوباره تالار مجازی بورس (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آیا زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ کود‌های کشاورزی بر اساس الگوی کشت شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود بسیاری از کارگاه‌های مشاغل سخت و زیان‌آور مشمول طرح طبقه‌بندی نیستند قیمت رسمی ۲۰ قلم کالای اساسی اعلام شد برداشت زعفران از مناطق سردسیر خراسان رضوی آغاز شد | هنوز زعفران نوبرانه به بازار عرضه نشده است درخواست جامعه کارگری از مجلس: هرچه سریع‌تر تحقیق در خصوص اموال سازمان تأمین اجتماعی را آغاز کنید پیش‌بینی حجم و نرخ رشد نقدینگی تا پایان سال ۱۴۰۳ ادامه فشار عرضه کنندگان در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرونشست در کمین ۳۵۹ دشت کشور شرایط فروش اقساطی X ۵۵ پرو مدیران خودرو با اقساط بلندمدت از امروز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + جزئیات نوسازی ۸ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال ۱۴۰۲ | اسقاط بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۳ یک پیش‌بینی دیگر از آینده قیمت ارز (۱۴ مهر ۱۴۰۳) «در صورت افزایش حقوق کارگران، کارفرما‌ها کارگران مازاد را اخراج خواهند کرد» یک نظریه اشتباه است با کمتر از ۲۰ میلیون تومان می‌توان گوشی آیفون خرید؟ (۱۴ مهر ۱۴۰۳) توقیف بیش از ۲۰۰ هزار پاکت زعفران تقلبی در چاپخانه‌های مشهد ۹۶ میلیارد دلار فرصت انرژی در کشور از دست رفت
سرخط خبرها

با ۶۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد؟ + جدول (اول مهرماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۵۵۵۹
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
با ۶۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد؟ + جدول (اول مهرماه ۱۴۰۲)
همان قدر که با ۶۰۰ میلیون نمی‌توانید در هر منطقه‌ای که دوست دارید برای خرید خانه اقدام کنید و خانه‌های نوساز گیرتان نمی‌آید، اما با همین مبلغ در مناطق تهران، از بهترین تا بدترین منطقه می‌توانید یک خانه ۶۰۰ میلیونی رهن کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، در این گزارش رهن کامل یک واحد ۵۸ تا ۹۵ متری در تمام منطقه‌های تهران را بررسی کرده و اگر قصد رهن خانه با ۶۰۰ میلیون دارید، می‌توانید در استاد معین یک واحد با متراژ ۶۵ متری را با رهن کامل اجاره کنید.

اگر مهرآباد جنوبی را در زیر نظر گرفته اید یک واحد ۷۸ متری که ۱۹ سال از ساخت گذشت باشد را می‌توانید با ۶۰۰ میلیون رهن کنید.

اگر واحدی با متراژ ۹۵متر در جوادیه را مد نظر دارید، یک واحد ۳ سال پیش ساخت شده است را با پول پیش ۶۰۰ میلیون برای اجاره آگهی شده است.

واحد دیگری در زیباشهر دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده ۶۰ متر یک خواب بهترین طبقه امکانات ‎ گاز رو میزی، سالن اجتماعات، دوربین مداربسته، سه لاین آسانسور، آسانسور باری، شوتینگ زباله، پارکینگ، انباری ‎، بالکن، کمد دیواری، غرق در نور، نگهبان ۲۴ ساعته، سیستم اعلام اطفاء حریق، برق اضطراری، دارای دکل اینترنتی شاتل و دسترسی آسان به اتوبان‌های حکیم، همت، باکری، آیت الله کاشانی و... دسترسی آسان به مراکز خدماتی، تفریحی، فروشگاه‌های معتبر و ... مناسب خانواده و مجرد، با رهن کامل ۶۰۰ میلیونی در زیباشهر قیمت گذاری شده است. ‎

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده تا بدانید اجاره یک واحد ۵۸ تا ۹۵ متری در مناطق تهران با امکانات متفاوت و با بودجه۶۰۰ میلیونی برای رهن کامل کجا می‌توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید.

با ۶۰۰ میلیون تومان در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد؟ + جدول (اول مهرماه ۱۴۰۲)

است که در تهران برای اجاره گذاشته شده، شهرآرانیوز دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و نرخ‌ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌هل در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->