آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هادی ساعی: به شرایط جدول بازی های پومسه مردان اعتراض داریم

  • کد خبر: ۱۸۵۶۴۹
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
هادی ساعی: به شرایط جدول بازی های پومسه مردان اعتراض داریم
رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز نارضایتی از عملکرد داوران در رقابت‌های پومسه بازی‌های آسیایی، گفت: متاسفانه جدول مسابقه را نیز چند بار تغییر دادند تا نماینده ما در بخش مردان به مراحل پایانی نرسد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی ساعی پس از کسب مدال برنز توسط مرجان سلحشوری، اظهار داشت: مدال خوبی به دست آوردیم. اما امروز در بخش مردان داوری به ما ظلم کرد. مرجان سلحشور بازیکن خوب و توانمندی است به ویژه در بخش استاندارد ولی در بخش ابداعی ضعیف‌تر است. در این بخش یکی دو اشتباه بد انجام داد.

رئیس فدراسیون تکواندو با ابراز نارضایتی از عملکرد داوران، گفت: به نظر می رسد جدول مسابقه زنده‌دل به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که نماینده ما بالا نیاید. تا قبل از شروع مسابقه سه بار جدول را تغییر دادند. ما اعتراض کردیم و حتی بخش بین‌الملل ما به این مساله واکنش نشان داد. نامه اعتراضی به اتحادیه آسیا نوشتیم و از آنها توضیح خواستیم. یک بار گفتند بازیکن هند جابه‌جا شده و یک بار هم گفتند به خاطر تغیر رنکینگ بوده است. ولی هیچ کدام از این مسائل توجیه قابل قبولی نیستند. متاسفانه داوری اصلا خوب نبود.

ساعی دلیل این ناداوری‌ها را عدم حضورش در دهکده عنوان کرد و افزود: چون من و سرپرست تیم در دهکده نیستیم این مساله دردسرساز شده است. متاسفانه نتوانستیم در تکنیکال میتینگ شرکت کنیم.

وی در خصوص نگرانی از تکرار ناداوری‌ها در مسابقات سایر نمایندگان تکواندو ایران، تاکید کرد: تا جایی که من دیدم در کیورگی هم این مشکل را خواهیم داشت. داورها قوی نیستنداما امیدواریم با مساله‌ایی مواجه نشویم.

ساعی در مورد پیش بینی‌ خود از تعداد مدال‌ها، گفت: بچه‌های ما همه شانس مدال دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->