پیام تسلیت سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت و مردم بوسنی و هرزگوین حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به جنوب لبنان | تهدید مردم به تخلیه خانه‌هایشان+فیلم اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی هلاکت ۱۱ سربازش را توسط حزب الله پذیرفت رژیم صهیونیستی: دو پایگاه هوایی ما در حمله اخیر ایران هدف قرار گرفت حزب‌الله خبرسازی رسانه‌های غربی درباره سرنوشت رهبران خود را تکذیب کرد سید حسن خمینی: اسرائیل جز با زبان زور و قدرت کوتاه نخواهد آمد نشست سران قوا به میزبانی پزشکیان برگزار شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) رژیم صهیونیستی دوباره سوریه را مورد حمله پهپادی قرار داد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) افزایش شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر (۱۴ مهر ۱۴۰۳) فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است
سرخط خبرها

رئیس مجلس: ایرادات لایحه برنامه هفتم برطرف می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۵۷۴۳
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
رئیس مجلس: ایرادات لایحه برنامه هفتم برطرف می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه مانند لایحه دولت دارای نقاط قوت و ضعفی است و ما تلاش می‌کنیم در رفت و آمد بین صحن و کمیسیون تلفیق این ایرادات را برطرف کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز محمدباقر قالیباف در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی کلیات لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: هم در صحبت‌های نمایندگان و هم در صحبت‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره‌هایی به نقاط قوت و ضعف گزارش کمیسیون تلفیق صورت گرفت. مجموعه گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم حتما دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی است. همانطوری که لایحه دولت نیز دارای نقاط قوت و ضعف بود. تا جایی که بنده در جریان هستم کمیته‌ای وجود ندارد که در خصوص برنامه هفتم بنده شخصا چند ساعتی با آن جلسه نگذاشته باشم.

وی در ادامه اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق سعی شده تا نقاط قوت لایحه قوی‌تر شود و نقاط ضعف برطرف شود. حتما مواردی در گزارش کمیسیون تلفیق وجود دارد که مغایر با قانون اساسی است و قوانین جاری را دچار مشکل می‌کند. ما در اینجا با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دو قوه با هم هماهنگ باشند و همانطور که رئیس سازمان برنامه و بودجه به اشکالات اشاره کرد قطعا در رفت و برگشتی که بین صحن و کمیسیون تلفیق صورت می‌گیرد اصلاحات لازم انجام می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جای دیگری برای اصلاح این اشکالات وجود ندارد و قطعا این مجلس و کمیسیون تلفیق است که با حضور نمایندگان دولت باید ایرادات را اصلاح کند. نگاه بخشی نگری که به آن اشاره شد نیز وجود دارد و بخشی از آن به مجلس و بخشی از آن به این موضوع باز می‌گردد که وزارتخانه‌ها نیازنامه‌های خود را آورده و در اینجا اعمال کرده‌اند. این اشکال وجود دارد و دولت و مجلس با همکاری آن را حل خواهند کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->