نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره| مصیبت تن‌هاخ نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(۸ مهر ۱۴۰۳) نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و موهان باگان + لینک و جزئیات سامان قدوس هم‌بازی قائدی و مغانلو شد + عکس ترکیب احتمالی استقلال برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | نسخه نکو برای فرار از بحران نتیجه و ویدئو خلاصه بازی برزیل و مراکش در جام جهانی فوتسال (۸ مهر ۱۴۰۳) | صعود سلسائو به نیمه نهایی دومین استعفای بین المللی نکونام ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت اورونوف به ترکیب؟ استقبال قطری‌ها از شکست استقلال! میزبانان جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکومادرید (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچستریونایتد و تاتنهام (۸ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از سالن محل برگزاری دیدار برزیل و مراکش (۸ مهر ۱۴۰۳) جلسه هماهنگی دیدار ایران و قطر در اداره‌کل ورزش و جوانان هشدار جدی نکونام به مدافعان استقلال
سرخط خبرها

بازی‌های استقلال تا آخر مهر لغو می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۶۱۲۱
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
بازی‌های استقلال تا آخر مهر لغو می‌شود
با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در نیمه‌های مهرماه احتمال دارد بازی‌های استقلال تا پایان مهرماه لغو شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال اکنون در بازی‌های آسیایی ۳ بازیکن ملی‌پوش دارد و به همین دلیل بازی‌هایش در لیگ برتر لغو شده است.

قرار است بعد از بازی‌های آسیایی بازیکنان استقلال به اردوی این تیم اضافه شوند، اما احتمال لغو دوباره بازی‌های این تیم وجود دارد.

طبق برنامه از نیمه‌های مهرماه اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه استقلال احتمالا ۳ یا ۴ بازیکن ملی‌پوش نیز دراین اردو خواهد داشت، لغو بازی‌های این تیم تا پایان تورنمنت اردن دور از ذهن نیست.


با توجه به شرایط به وجود آمده و اینکه استقلال آخرین بازی خود در لیگ برتر را در تاریخ ششم شهریورماه برگزار کرده، باید منتظر ماند و دید جواد نکونام و تیمش چه زمان به صحنه لیگ برتر بازخواهند گشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->