ویدئو| بمباران وحشیانه جنوب لبنان از سوی رژیم اسرائیل بامداد جمعه (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ویدئو| تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقرهای موساد و یک پایگاه نظامی اسرائیل ویدئو| گفت‌وگوی جالب رئیس‌جمهور با خلبانان نیروی هوایی ارتش ویدئو| جمعه نصر | گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در نماز جمعه (۱۳ مهر ۱۴۰۳) انگلیس و ایرلند: خواهان برقراری آتش‌بس فوری در غزه و لبنان هستیم پزشکیان: رژیم صهیونیستی بعد از فلسطین و لبنان شاید به دیگر کشورها حمله کند رهبر معظم انقلاب: یاد شهدا، حرکت آفرین و حیات‌بخش است نامه فرزند امام(ره) به مقام معظم رهبری | انقلاب اسلامی با رهبری حضرتعالی یک درخت تنومند و تفکر شکست‌ناپذیر است همه یک ملتیم، ملتِ ایران!  فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی عیادت کردند (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر سخنگوی وزارت امور خارجه: برای جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان، گروه «هفت» از اهرم‌های خود استفاده کند ادامه حملات تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان علیه مواضع نظامی صهیونیست‌ها ماجراجویی صهیونیست‌ها با پاسخ قاطع‌تری همراه خواهد شد شهادت مستشار نظامی سپاه در دمشق (۱۲ مهر ۱۴۰۳) بغض و شادی به وقت مرگ بر اسرائیل دیدار نخست وزیر تایلند با رئیس جمهور در دوحه برگزاری نشست هماهنگی برای میزبانی مشهد از دیدار «ایران-قطر» در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پاسخگویی مدیران خراسان رضوی در سامانه الکترونیکی «سامد» به هم‌استانی‌ها امیر قطر: اسرائیل در حال سوء‌استفاده از عجز جامعه بین‌الملل است آغاز اجلاس سران مجمع گفتگوی همکاری آسیا | سخنرانی رئیس جمهور ایران متلاشی‌شدن شبکه تروریستی مستقر در سیستان و بلوچستان نگاهی به ۴ خطبه تاریخی مقام معظم رهبری در نماز‌های جمعه به امامت ایشان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل: پاسخ ما به ایران حساب‌شده خواهد بود
سرخط خبرها

تذکر به سازمان برنامه و بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان

  • کد خبر: ۱۸۷۶۵۷
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
تذکر به سازمان برنامه و بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آصفری درخصوص لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون تلفیق برای این موضوع چاره اندیشی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن آصفری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۶ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: حفظ قدرت خرید بازنشستگان، دستور مقام معظم رهبری است. همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مسئله جدی است که روز گذشته مطرح و قرار شد امروز مجدداً در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس یازدهم تصریح کرد: نباید طوری پیش رویم که بررسی برنامه هفتم به پایان نزدیک شود و ما هنوز به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ورود نکرده باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در برنامه ششم توسعه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان شکاف عمیقی داشت. برنامه ششم تأکید داشت که متناسب‌سازی به نحوی باشد که فاصله حقوق بازنشستگان و شاغلان ۱۰درصد باشد. بخشی از این امر در دولت گذشته انجام شد، اما لایحه‌ای که در دولت قبل ارائه شد، دولت جدید پس گرفت.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: در حال حاضر نیز این موضوع به کمیسیون تلفیق ارجاع شده، لذا خواهش ما این است که اگر دولت پولی برای افزایش حقوق شاغلان دارد، باید حقوق بازنشستگان را به تناسب افزایش دهد. بازنشستگان نباید مغفول باقی بمانند، لذا خواهش من از رئیس و اعضای کمیسیون تلفیق و همچنین سازمان برنامه و بودجه این است که این مشکل در کمیسیون چاره‌اندیشی شود تا بازنشستگان و پیشکسوتانی که کشور مدیون آن‌هاست، مغفول واقع نشوند.

منبع: خانه ملت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->