هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استقلال در انتظار صدور کارت گوستاوو بلانکو

  • کد خبر: ۱۸۹۲۷۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
استقلال در انتظار صدور کارت گوستاوو بلانکو
جواد نکونام منتظر است تا قبل از بازی با هوادار کارت بازی گوستاوو بلانکو صادر شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از روزی که گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی مد نظر جواد نکونام به تمرینات استقلال اضافه شده مسئولان این باشگاه به رغم وعده‌هایی که دادند نتوانستند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند.

در روز‌های اخیر نکونام به دلیل مشکلاتی که در خط آتش تیمش با آن رو به رو است به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد تحت هرشرایطی این بازیکن را به بازی با هوادار برسانند تا او بتواند از مهاجم آرژانتینی حتی برای دقایق کوتاهی هم که شده بهره بگیرند.


در جلسه روز گذشته خطیر با نکونام پیرامون این موضوع بحث‌های نهایی انجام شد و مدیرعامل باشگاه استقلال به نکونام قول داد تا قبل از بازی با هوادار قرارداد بلانکو به ثبت برسد تا او بتواند از این بازیکن استفاده کند.

اینکه خطیر چه طور می‌خواهد قرارداد بلانکو را ثبت کند سوالی است که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را به خود مشغول کرده به این دلیل که استقلال تا پر کردن سقف بودجه فقط ۷ میلیارد تومان فاصله دارد وبا توجه به اینکه گفته شد قرارداد با بلانکو ۳۵۰ هزار دلار است، قطعا استقلال با گنجاندن چنین رقمی در قرارداد با بلانکو از سقف عبور خواهد کرد ودرنهایت به سرنوشتی دچار خواهد شد که پرسپولیس و سپاهان شدند.

اما خطیر در جلسه با نکونام به توافق رسید که عددی مشترک از قرارداد همه بازیکنان بکاهد تا بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند. البته امید حامدی‌فر هم همین وضعیت را دارد و به احتمال زیاد این بازیکن نیز به روشی که قرار است قرارداد بلانکو به ثبت برسد، قراردادش در هیات فوتبال به ثبت خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->