ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را پیگیری می‌کند تیم ۸ نفره چشم‌پزشکان ایرانی عازم لبنان شدند هزینه اتباع افغانستانی در ایران سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار است ۹۵ نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان به ایران منتقل شدند حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری شد شورای امنیت درباره انفجار‌های لبنان نشست برگزار می‌کند اعترافات جالب عزت الله ضرغامی در خصوص دوران مسئولیتش در سازمان میراث فرهنگی حماس حملات تروریستی رژیم اسرائیل به لبنان را محکوم کرد لبنان شکایت جنایتهای رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت می‌برد فائزه هاشمی از زندان آزاد شد دبیر کل سازمان ملل: وسایل غیرنظامی نباید تبدیل به سلاح شود آمریکا ۱۲ ایرانی را تحریم کرد + جزئیات (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) احضار سفیر روسیه در پی اخراج ۶ دیپلمات انگلیس حکیم اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد سازمان ملل طرح تحریم صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را تصویب کرد شباهت بیسیم‌های منفجر شده در لبنان با بیسیم‌های ایرانی+تصویر رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پیام تسلیت برای ملت و حزب الله لبنان فرستاد رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مشهد شهر ملی و بین‌المللی است | شهرداری مشهد پیشانی خدمت‌رسانی به مردم است حملات ترکیبی مقاومت لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) انفجار مجدد دستگاه‌های ارتباطی در لبنان + فیلم (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) نخستین اظهارنظر سفیر ایران پس از مصدوم‌شدن در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

پوتین خطاب به بایدن: احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرید

  • کد خبر: ۱۸۹۴۴۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
پوتین خطاب به بایدن: احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز سه‌شنبه در واکنش به اظهارات اخیر جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که آمریکا باید احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرد و توانایی مصالحه را داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، پوتین در واکنش به اظهارات اخیر جو بایدن که گفته بود «باید ولادیمیر پوتین را زمین زد» گفت: آن‌ها باید احترام گذاشتن به دیگران را یاد بگیرند. در این صورت دیگر لازم نیست که کسی سرکوب شود.

وی ادامه داد: تمایل مداوم برای سرکوب دیگران منجر به بروز مشکلات می‌شود. نمایندگان آمریکا حین رویداد‌های تشریفاتی لبخند می‌زنند و دست به شانه دیگران می‌کشند، اما در واقع احترام آن‌ها برای مردم و کشور‌ها در منافع‌شان نفهته است.

پوتین در بخشی دیگری از سخنانش گفت: من باور دارم که بایدن با توجه به مدت زمانی که در رده‌های بالای قدرت بوده، یکی از کارکشته‌ترین سیاست‌مداران جهان است. او مدت‌هاست که در جهان سیاست قرار دارد. یک شخص کارکشته می‌داند که چه وظایفی را برای خودش تعیین کند. اگر آن‌ها هیچ کار دیگری جز برقراری روابط با روسیه ندارند، آنوقت این چندان هم بد نیست.

پوتین در انتها با اشاره به اینکه نمی‌توان منافع روسیه را سرکوب کرد، گفت که باید به روس‌ها احترام گذاشته شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->