۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۱۸۹۴۷۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در حرم مطهر رضوی
تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روز‌های اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صد‌ها تن از فلسطینیان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

در این جنایت، صد‌ها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آن‌ها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر رضوی رنگ عزا به خود گرفت و بامداد امروز پرچم این آستان مقدس به رنگ مشکی درآمد.

ظهر امروز نیز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

در این‌ مراسم که با حضور شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه برگزار خواهد شد، میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) نوحه سرایی خواهد کرد و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی ابعاد جنایات رژیم غاصب صهيونيستی را تبیین خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->