کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا ورود نهاد‌های نظارتی به پرونده انتقال جواد آقایی پور، واقعیت ندارد ستاره اصفهانی در استقلال ماندگار شد خداحافظی احساسی اسماعیلی‌فر از هواداران پرسپولیس + عکس صادقی در تور یحیی | جدایی یک مهاجم دیگر از پرسپولیس؟ مربی محبوب بیرانوند در پرسپولیس! اعتراض شدید پایه‌های پرسپولیس به تصمیم جدید درویش گاریدو گوش به فرمان درویش! سنگ اندازی چند پرسپولیس برای بازگشت رضاییان مخالفت سازمان لیگ با افزایش تعداد بازیکنان خارجی
سرخط خبرها

پرسپولیس نیم‌فصل خرید خارجی ندارد

  • کد خبر: ۱۹۰۲۷۸
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
پرسپولیس نیم‌فصل خرید خارجی ندارد
باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی در نیم فصل ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی باعث خانه نشینی آنها تا پایان فصل شده است و در همین راستا یحیی گل محمدی به دنبال این است تا در نیم فصل بازیکن جدیدی را جایگزین آنها کند. در این مورد یحیی نیم نگاهی به بازیکنان خارجی دارد اما مدیریت باشگاه پرسپولیس شدیدا با این مسئله مخالف است.

در این ارتباط باخبر شدیم که از حالا به یحیی اعلام شده که به گزینه خارجی برای جانشینی مصدومانش فکر نکند چرا که اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس اصلا مساعد نیست و آنها مجبورند کل رقم قرارداد پورعلی گنجی و سلمانی را که جزو بالاترین قراردادها است را پرداخت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->