ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اولین برد نیان الکترونیک مشهد پیش چشم تماشاچیان + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۰۸۱۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
اولین برد نیان الکترونیک مشهد پیش چشم تماشاچیان + فیلم
نیان الکترونیک موفق شد در دومین هفته از لیگ برتر والیبال مس رفسنجان را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته دوم لیگ برتر والیبال عصر امروز در شهرهای مختلف ایران برگزار شد. نیان‌الکترونیک مشهد نیز در سالن مهران مشهد پذیرای مس رفسنجان بود که موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد مس عبور کند.

شاگردان حامد صمدی که ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرده بودند در ۳ ست بعدی با عملکرد خوب خود موفق شدند با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ شاگردان محمد محمدکاظم را شکست دهند.

بدون شک ستاره نیانی‌ها در این دیدار پوریا یلی بود که به عنوان بازیکن سابق تیم ملی و تنها بازیکن باتجربه مشهدی‌ها هر موقع از بازی که کار گره می‌خورد، یک تنه کار را برای نیان در می‌آورد.

بدین ترتیب نیان الکترونیک برخلاف فصل گذشته در دومین دیدار خود در لیگ برتر صاحب برد شد تا نشان دهد تیمی آماده روانه مسابقات کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->