هر سفر مترو در مشهد ۱۸ هزار تومان هزینه دارد افزایش ۲ برابری پلاک‌های فعال خودرو در مشهد طی ۵ سال | کاهش حوادث ترافیکی فاز نخست خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد توضیحات رئیس شورای شهر مشهد درباره برخی موضوعات مربوط به صحن علنی روز گذشته (۵ دی ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد برای ششمین روز پیاپی، آلوده است (۶ دی ۱۴۰۳) نایب‌رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد: تغییر کیفیت و ظاهر معابر شهر هدیه ناقابل مدیریت شهری است | ورود ۶۰ ناوگان جدید خط یک قطارشهری از یک‌سال‌ونیم آینده نگاهی به واقعه آتش‌سوزی ندامتگاه مشهد در ۵ دی ماه ۱۳۵۷ | آزادی با شورش زندانیان بند ۲ اجرای طرح آبرسانی، مسیر تردد در یک‌ منطقه از مشهد را به مدت ۵ روز مسدود کرد ظرفیت‌های مشهد، بازتاب‌های بین‌المللی دارد راهکار‌هایی برای کاهش خسارات بلایای طبیعی در شهر‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات شورای شهر درخصوص تسهیل زیست عفیفانه بانوان، قابل‌دفاع است | مدیریت شهری در بحران سرما، عملکرد ارزشمندی داشت ممنوعیت ورود خودروهای سنگین به شهر مشهد رعایت نمی‌شود | وقتی کامیون‌ها قوانین را زیر چرخ هایشان له می‌کنند افزایش سرمایه شهرداری مشهد در بانک شهر مروری بر وضعیت پایگاه‌های چندمنظوره شهرداری مشهد به بهانه روز ایمنی در برابر زلزله | پناهگاهی برای روزهای بحرانی ضرورت نظارت بر ساخت‌و‌ساز‌ها برای داشتن شهری ایمن و مقاوم صدور بیش از ۵۴۶ هزار مجوز بهره‌برداری از غرفه‌‌بازار‌های سیار شهرداری مشهد پست اینستاگرامی شهردار مشهدمقدس در خصوص افتتاح گذر‌های تاریخی محلات و رونمایی از بزرگ‌ترین پرده نقاشی نقالی کشور در مشهد رئیس شورای شهر مشهد: فرآیند ثبت دهم دی‌ماه به عنوان روز ملی مشهدمقدس انجام شده است سلیمی: مدیریت شهری باید به مسائل نوجوانان در برنامه‌های خود توجه کند قدردانی استاندار خراسان رضوی از شهردار مشهدمقدس شهروند خبرنگار | درخواست آسفالت خیابان نظام دوست مشهد
سرخط خبرها

ماجرای بیلبوردهای انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی در مشهد چیست؟ + عکس و جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۱۶۴۷
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
  • ۱۷۷
ماجرای بیلبوردهای انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی در مشهد چیست؟ + عکس و جزئیات
از صبح امروز (دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲) بیلبورد‌هایی در شهر مشهد نصب شده که روی آن این جمله نقش بسته است: "انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی! "

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز (دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲) بیلبورد‌هایی در شهر مشهد نصب شده که روی آن این جمله نقش بسته است: "انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجایی! ". اما ماجرای این بیلبوردها چیست؟

پارک ۷۳ هکتاری را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین بوستان شهری مشهد محسوب کرد که قرار است در آینده‌ای نزدیک در اختیار زائران و مجاوران بارگاه رضوی قرار گیرد. این بوستان در منطقه کم‌برخوردار شهرک شهید رجایی واقع شده است و با ساخت آن فرصتی برای اتصال و ارتباط متن و حاشیه شهر ایجاد می‌شود.

از همین‌رو با طراحی خاصی که برای این پارک انجام شده است، هشت باغ شامل باغ‌شهر، باغ ایرانی، باغ کتاب، باغ بازی، باغ بانوان، باغ سلامت، باغ رویش و باغ ورزش میزبان مردم خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی‌ها حلقه ۱۳ هکتاری پارک ۷۳ هکتاری شامل مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه و مسیر آسفالت با عرض ۱۰ متر تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد بود.

این پارک شامل هشت باغ است که طبق اولویت‌ها در سال آینده ساخت باغ بانوان و باغ ورزش در دستور کار است. باغ ورزش شامل زمین‌های ورزشی روباز و باغ بانوان فضایی محصور شده برای ورزش و فعالیت‌های بانوان است.

همچنین یکی دیگر از اولویت‌های مدنظر شهردار مشهدمقدس برای بوستان ۷۳هکتاری باغ‌بازی شامل شهربازی است که در این‌باره حوزه اقتصادی شهرداری برای گرفتن سرمایه‌گذار فعال خواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۰
اشکان
France
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
88
84
باتشکر از زحمات شهردار محترم
ولی محله شهرک رجایی مکان مناسبی برای هزینه کردن نیست
از نظر امنیت در وضع بسیار پایینی قرار داره
ب نظر من جاده شاندیز مکان بسیار خوبی برای احداث پارک جدید هستش.زمین فراوان هم ک موجود میباشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
موافقم اینم از اون طرح های بدون چشم اندازه ، که احتمالا در آینده بیشتر پاتوق مواد فروشان خواهد شد تا مردم ، نمیشه با برچسب رسیدگی به مناطق کم برخوردار هر طرحی را توجیه کرد ، ریشه کم برخورداری این قشر جایی هست که کسی جرات رسیدگی بهشو نداره و با این ماله کشی ها اتفاقی نخواهد افتاد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
شمانظرتو واسه خودت نگه دار اینقدر تبعیض قائل شدین که بعضی ازمناطق هیچ پیشرفتی نکرده اونجاهم مردمانش واهالیش حق زندگی وسرمایه گذاری دارن شاندیز به حد خودش منطقه تفریحی داره شمانخاستی نرو شهرک باهنر برو تفریگاههای شاندیز طرقبه ولی توکار دیگران فضولی نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
خب باید به شکل های متفاوت هزینه کنند که وضعش بهتر بشه دیگه?، تا ابد که نمیتونه اینطوری بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مگ شهرک شهید رجایی از کدوم منطقه ها کم میاره مگ چکاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
چرا اینجوری فکر میکنید من خودم بزرگ شده همین منطقه هستم چرا احساس میکنید هر منطقه ای ک محروم هست نا امنی وجود داره
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
قرار نیست که همه چیزای خوب مال شما منطقه های خوب باشه ما پایین شهری ها هم دل داریم اتفاقا یک کار بسیار عالی و بافکر انجام دادن دمشونم گرم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
یک چیز رو فراموش نکن،فقر مالی طبقه پایین شهر نتیجه بی عدالتی شما قشر مرفه هست،بیخودم کلاس نذار،پدر بزرگ خودتم بچه روستا بوده که گوسفندا وزمینا رو فروخته واومده شهرنشین شده،،اصل انسانیته که بازم توهمین پایین شهر بیشتر از بالا شهره،اکثر شهدای جنگ بچه های محله های پایین شهر هستن،،مغرور مشو بدانکه خواندی ورقی،،زان روز حذر کن که ورق برگردد،
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
از نظر من تو یکی نظر ندی خیلی بهتر ه چرا باید همه بهره مندیا برای مناطق برخوردار باشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
هرکی میخواد منطقه خودشون بالا بره یعنی چی که میگی بجایی ساختمون شاندیز این پارک بسازن شاندیز پر از این پارک ها هست ول کنید بزارین یک چیزی هم این جا بسازن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دوست عزیز جاده شاندیز همینجوری ترافیکش سرسام آوره،تا حالا تو ترافیک نمایشگاه و وکیل اباد گیر نکردی؟
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دقیقا همینطور هست با احداث این پار‌ک شاهد وقوع جرایم زیادی خواهیم‌بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
سرت از هیچی در نمیاد حرف نزن
مگه پایین شهری ها آدم نیستن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
نه فقط تو خوبی ?
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
یه پارک بزرگ شهرک رجایی زدن مگس پر نمیزنه اخه کی بل میشه میره اونجا.من خودم بچه پایین شهرم طبرسی
جای بااینهمه جمعیت یه پارک نداره.خب جاهای دیگه رو هم ببینید دیگه.پس ما پنجتن و طبرسی ها چی .یه پمپ بنزین طبرسی به این بزرگی نداره واقعا چرا
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
اصلا این طورکه میگین نیست وقتی حسود های مثل شما باشه هیچ وقت حاشیه شهرپیشرفت نمیکنه همه اش که نمیشه شاندیزطرقبه پیشرفت کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
یادمه سی ساله پیش سمت شاندیز و باغ هایه وکیل آباد وهاشمیه بیشتر درخت و باغ بودن و عشق و حال که الان ساکنان اونجا بیشتر شهرستانی ها هستن نه ساکنان قدیم مشهد یا ما مشهدی ها شاندیزم که روستایی بیش نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
32
66
این چه تبلیغ بود مگه میشه اینجوری فرق بزارین بین مردم در مناطق مختلف شهر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
اینجوری بعضیا ترش میکنن ، اصلش اینه که امکانات باید از اول یکسان در شهر توزیع میشد ، از اینها گذشته زمین‌های شرق و شمال مشهد مناسب ترن برای شهرسازی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
پارک ملت که سهله باید حتی دانشگاه ها و بیمارستان ها و خیلی چیزای دیگه رو هم بیارن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
با عرض سلام خدمت تمام همشهریان عزیز. این جریان اختلاف طبقاتی هست و خفت گیر و معتادو ساقی هم همه جای مشهد هست فراموش نکنین که حدود 10 ساله پیش باغ الوی مشهد چقدر به زنان تجاوز شد وخفت گیری در بالا شهر پس لطفا. این قدر بالا پاین نکنید احترام بزارین به مردم محترم شهیدرجایی مگر الان الماس شرق و شهر بازی در مجاورت اسماعیل اباد نیست واسلام
سما سبحانی
Bulgaria
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
14
22
الان می خوان پارک ملت رو تعطیل کنند واقعا؟
چرا بیاد این کار رو بکنند ما چه طوری باید بریم اون منطقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فک کنم اونجارو فروختن میخان کونسولگری بسازن وگر نه اینا مال این حرفا نیستن دل برا مردم بسوزونن
آقا رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اینطوری خبر رو رسوندن
ما میخوایم پارکی به بزرگی پارک ملت داخل شهید رجایی بسازیم وگرنه کدوم آدمی میاد پارکی که درختاش پنجاه سال عمرشونه رو تخریب کنه بیاره یه جای دیگه
سما سبحانی
Bulgaria
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
38
34
الان می خوان پارک ملت رو تعطیل کنند واقعا؟
چرا بیاد این کار رو بکنند ما چه طوری باید بریم اون منطقه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
همینطور که ما ازاینجا میومدیم اونجا?
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
دوست من ، من که خودم منطقه شهرک رجایی نیستم...
اما با توجه به فرمایش شما که چطوری بریم به اون منطقه !!! رفتن به اون منطقه همان طوری که از شهرک رجایی میان این طرف ما هم میریم...

فقط بحث اینجاست که اون منطقه امنیت نداره

این دوستان اول باید امنیت منطقه رو فراهم کن بعدش سیاست رو اجرایی کنن ، خب ما حتی بالا شهر هم امنیت نداریم از این دوستان که خفت گیری میکنن و باقیه داستان...

متاسفانه تو ایران وقتی میخوان کاری انجام بدن اصلا به زیرساخت اون کار توجه ای ندارن و کلی مشکل درست میکنن...
انشاله که عاقبت بخیر باشیم
Zahra
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
همون طور که ما طغلکا از این ور شهر مجبوریم این همه راه بیایم اونجا حالا خواستن یه نگاهی به شهرک شهید رجایی بندازند این همه غر نزنین
HASAN GHADIRI
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
سلام ،قرار نیست پارک ملت تعطیل بشه،منظور اینه که یک پارک جدید در همان مقیاس و کاربری برای این قسمت از شهر ساخته میشه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
همینجور که ما می‌آییم اونجا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
یک سریع ها چرابخاطرحرف حق ترش میکنن...خوب توکه میگی پایین شهرحق دارن کسی هم انکار نمیکنه اماهمه میدانن که شحرک رجایی محیط بسیارخلافکارانه است از کشاورزش تاکنه بیست تاخیابانش خودمن باخانوادم بعدازمحاجرت ازتهران۳سال آنجامتاسفانه آمدیم که بزرگترین بلاهاهم سرم آمدلباس مرتب تبدیل شدبه شلوارگشادوپیراهن آستین دارچون لی میپوشیدم روزی۱۰۰باردعوامیشد...حالابعضیهامیگن چه ربطی داره مال چندین سال پیشه اماالان هم آنجاپرازخلافکار ساقی موادسارق دعواگرداره آهان همه جاهست آره اماآنجابینحایت زیاده...یه آمارازآگاهی مشهدبگیرین بدنیست.
Rezapor ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
27
62
چندتا آدم فهمیده یعنی نیست که جلوی این تبلیغات رو بگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
مشکلش چیه اقا یا خانوم محترم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
باید جلو کارشون گرفته بشه نه تبلیغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نمی‌دونم سطح فرهنگ تون تا چه قدر هست اگه هر چی این ملت و ایران داره از ما بچه پایین هاست غیرت و عفت و حیا رو از ماها باید یاد بگیرید پس همه شما بالای شهریار دهنتون رو ببنید به خاطر این طرز فکر و بی عقلیتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
29
70
باسلام ،امیدوارم این طرح اجرایی بشه❤???
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
سلام متاسفانه بد ترین طرح وپیشنهاد هست .چرا ؟ چون هرمنطقه پارک وجایگاه خودش را نیاز دارد .تبلیغات اشنباه هست
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
اجرایی بشه هرچه زودتر ولی واسه آدمهای همون منطقه خوبه"فضا سبز واسه همه جای شهر لازمه،پارک ملتم واسه همیشه بر قرار باشه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
12
14
با سلام اگه این کار اتفاق بیفته مکانی برای خفت گیری چاقو کشی و مکانی برای معتادان بی بند وبار وحیف و میل بیت المال میشه معلوم هست هیچ گونه کارشناسی پشت این قضیه نیست.این مساله در اقصا نقاط کلان شهرهای کشور اتفاق افتاده مثالش محله ترکون شرقون شیراز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
میشه این قدر سطحی نگر نباشید
بی بند و باری و بی حجابی که تو منطقه شماهاست

توهین به بچه های شریف پایین شهر نکنید چون هرچی دارین از ماها دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
در ضمن اکثر طلا فروشهای اون منطقه که ماشین خارجی سواری میشن و خونه هامون بهترین منطقه مشهد هست از صدقه سری همین پایین شهری هاست که این چنین زندگی هایی دارن
برو یه دوری تو همین منطقه بزن میفهمی خودت
مژگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
نظرم وقتی فهم و شعور درست حرف زدن نداری باید سکوت اختیار کنی محض اطلاعت باید گفت معتادا همه جای مشهد هستن تو همون پار‌ک ملتشم آدم جرئت نمیکنه تنهایی راه بره حالا میخوان یه پارک برای منطقه کم برخوردار بزنن اینهمه به بالای شهر رسیدن هیچکس هیچ اعتراضی نکرد کمتر حسادت کن بیچاره ایشالا به منطقه تو هم برسن که کمتر بسوزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
بیخود حرف در نیارین من شهرک رجایی بزرگ شدم تا حالا ندیدم کسی خفت گیری کنه ،تمام قاچاقچی ها سمت سرافرازان وهاشمیه ،چرا اسم شهرک رجایی رو بد میکنید ،بی بند باری هم که اون سمت بیداد میکنه ،خواهشا واسه خودتون حرف مفت نزنید
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
دقیقا منم همین نظر رو دارم اینقدر پایین شهر بالاشهر نگین مسئله امنیتشه اصلا یه جوری اون منطقه جا افتاده که همش محله معتاداس اگه رسیدگی بشه برای بقیه افرادی که سالمن و دارن زندگی میکنن هم اسایشی برقرار میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
8
27
کی گفته منطقه شهرک شهید رجایی منطقه نا امنیه الان که پارک ملت شده محل ملاقات دختر و پسر های مجرد و ادم روش نمی شه با بچهاش بره پیاده روی و از دیدن بعضی صحنه ها خجالت می کشیم،خدا کنه هر چه زودتر افتتاح شه و مردم شریف اون منطقه هم از امکانات بهره مند بشن
Unknown
Germany
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
شما میتونی نیای پارک ملت، الان ملاقات دختران و پسران ناامنی هست یا افراد جاهل و منطقه جاهل‌خیز شهرک رجایی؟!؟!؟!؟! ترجیح شما دیدن شلوار پلنگی و کفش آدیداسه تا دختران و پسران خوش‌لباس؟
ALi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
اتفاقا،خلافی که توی پارک ملت،جنسی که توی پارک ملت،مخصوصادرسمت امامت خریدفروش میشه خدایی هیچ جای مشهدخریدوفروش نمیشه،یه دقیقه توی ماشین نشسته بودم خانومم بچموبرددستشویی تاوقتی بچم ازدستشویی برگشت خداشاهده شاید۸الی ۹نفراومدن،هی میگفتن،(LSD,کتامین،گُل.شیشه،اشک وهزارتاچرتوپرت دیگه،که بیشترشون حداقل ۲۰سال ازمن کوچکتربودن.)بحث به هیچ منطقه ومردمی نبایدبکنیم،خداشاهده درست نیست،اینقدی که ماایرانیانژادپرستیم هیچ مملکتی نیست،بعدشم کسی یاکسانی که این تصمیم گرفتم مطمئنن فکرامنیتشم کردن،مثل بوستان غدیر،مثل بوستان بهارکه واقعامعرکن ازهمه لحاظ،پس خواهشاًبه هیچکس وهیچ چیزتوهین نکنین،ممنونم ازهمتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
8
18
کی گفته منطقه شهرک شهید رجایی منطقه نا امنیه الان که پارک ملت شده محل ملاقات دختر و پسر های مجرد و ادم روش نمی شه با بچهاش بره پیاده روی و از دیدن بعضی صحنه ها خجالت می کشیم،خدا کنه هر چه زودتر افتتاح شه و مردم شریف اون منطقه هم از امکانات بهره مند بشن
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
4
13
چه برقرارکردن ملت فعلی می آید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
9
8
این گفته ها چه ارتباطی به انتقال پارک ملت دارد این هم یک برنامه دیگر برای نابودی این باغ است همچون باغ امام رضا میدان فردوسی و نابودی فضاهای سبز ایران و مشهد
تیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
دقیقا همینه میخوان بافت سرسبز شهر که شاهرگ تنفس کلان شهر مشهد رو تشکیل میده نابود کنند.پارک ملت باید سرجاش بمونه چه ربطی داره یه جادیگه میخوان پارک بزنن پس باید یه پارک دیگه رو ک سال ها قدمت داره رو نابود کنند واز بین بببرن این چیزی نیست جز نمایش و دروغ و فریب ذهن مردم باهدف ازبین بردن شاهرگ حیاتی و تنفس شهر مشهد ک اتفاقا در وسط شلوغ ترین منطقه مشهد هست برای تنفس و رفع الودگی هوا دقیقا فردوسی باغ امام رضا رو با نیرنگ و دروغ گفتن معتادین و شیادین آتش زدن!!!! کاملا پر واضحه حاکمان با نیرنگ قصد تغییر شهر بصورت ارام ارام به سمت نابودی کامل باغ هاوفضاهای سبز عمومی رو دارند تا مردم رو روز ب روز افسرده تر و بیماری های تنفسی را بیشتر کنند.افتتاح پارک جدید هیچ ربطی به مخروبه کردن پارک قبلی نداره دروغه نیرنگه فریبه .خرج وهزینه از بیت المال برای نابودی بخشی دیگر از بیت المال.اول باغ میدان فردوسی الان پارک ملت گام به گام برای از بین بردن مال و جان مردم.
Tala
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
آقای آی کیو قبل از بلبلی کردن سک کم دقت کن، کی میخاد پارک زیبای ملت ما رو خراب کنه؟ منظورشان احداث یک پارک مشابه در منطقه باهنر است.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
5
10
این گفته ها چه ارتباطی به انتقال پارک ملت دارد این هم یک برنامه دیگر برای نابودی این باغ است همچون باغ امام رضا میدان فردوسی و نابودی فضاهای سبز ایران و مشهد
ALi
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
همشهری محترم،فدای اون درک بالات بشم،کسی نمیاداین کاروکنه خودتوناراحت نکن،???اینجورنوشتنا کلک تبلیغاتیه،((مثلا حسن رواینجوری مینویسم،هسن که جلب توجه کنه،صندوق،سندوق منویسن فقط واسه جلب توجه ))نگران نباش??
فعال اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
1
6
چون درحال حاضر خیلی ها از مناطق پایین شهر پارک ملت میان بخاطر همین شهردار داره سرمایه گداری میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
1
8
عالی
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
13
0
انقد که تعداد ادمای اونور تو پارک ملت زیاد شده شهرداریم گفته بنده خداهاگنادارن از راه دور دارن میان بزار پارکو ببریم اونجا
مگ همین کارو کنین
تا سجاد و امامیه از ادمای سمی کم بشههه???
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
7
10
جایی تون نسوزه،سیب سرخ دست بچه یتیم حیف نیست اگه این طرح اجرایی بشه دم شهردار واقعاگرم.
شهروند مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
3
11
اگه قراره بسازین یه شهربازی روباز پیشرفته هم بسازین که ارزش داشته باشه و ایجاد شغل کنه و به صنعت گردشگری مشهد کمک کنه و اینکه بفکر مناطق دیگه شهر هم باشین.
مملی
Germany
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
3
12
از حراج کردن خاک دریا نفت معادن ....دولت سیر نشد حالا چنگال انداخته رو زمینهای با ارزش میلیاردی بالاشهر رو تصرف کنه ملت رو بفرسته پایین شهر همدیگرو بخورن تو پارک خودم بچه ساختمونم مقابل پارک رجا خانه دارم جرعت داخل اون پارک رفتن رو ندارم
آقا رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
داداشم اون پارک رجایی که میگی ته ساختمونه و یک کیلومتر اون ور ترش میخوره به پلیس راه سرخس قشنگ اونو توی برو بیابون ساختن معلومه پاتوق معتادا میشه ولی اینطورم که میگی نیست جرعت ندارم وارد پارک بشم من خودم میرم اون پارک یاد خاطرات بچگیمم می افتم عشق میکنم هیچ خفتگیری و معتادیم تاحالا جلومو نگرفته اینقدر این مناطق مارو بد جلوه ندین
بهنام
United States of America
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
احسنت هر چیزی رو هر جایی نمیشه درست کرد آخه شهردار محترم اگه میخوای پارک ملت رو تصرف کنی باید از روی جنازه بچه‌های آزادشهر و بلوار وکیل آباد رد بشی این گوی و اینم میدان ببینم چطوری پارک صد ساله رو میخان از مردم بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
8
13
حیف از آن دوران باشکوه که ایران در حال پیشرفت بود ولی افسوس که جلوشو گرفتن! پارک ملت پس از گذشت ۶۰ سال هنوزم برای آقایان باعث افتخاره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
9
12
امنیت منطقه ی شهرک شهید رجایی خیلی ضعیفه ، اول باید اتباع غیر مجاز رواز اون منطقه خارج کنند وگرنه اتفاقات بدی در این پارک خواهد افتاد...این تصمیم کاملآ غیر کارشناسی هست، منطقه شهید رجایی آمادگی این طرح رو نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
10
11
عقل نباشد تن در .....
اربعین کربلا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
3
9
درجواب دوستانی که فکر کردند میخوان پارک ملت فعلی تعطیل بشه، عرض کنم، قرار نیست پارک ملت تعطیل بشه، منظور از این تبلیغ این هست که پارکی بزرگتر از پارک ملت قراره احداث بشه.

و دوم اینکه، دوستی که گفته اشتباهه که همچین پارکی در شهرک شهید رجایی احداث بشه عرض کنم، مگه همه چی باید واسه بالاشهر باشه.
اتفاقا باید به این عملکرد شهرداری دست مریزاد گفت.
سعد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
4
12
خواهش این کارونکنیداوپارک بااون بزرگی یک فیلترهوابرااونجاست بعدشم به بهانه مسافرهای امام رضای براخودتون کاسبی رابندازین
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
4
10
خیلب ناراحت شدم خدا کنه که دورغ باشه چون این پارک در بهترین جای خود قرار داره تقریبا به همه مسیرها نزدیکه
ناشناس
United States of America
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
6
6
خیلب ناراحت شدم خدا کنه که دورغ باشه چون این پارک در بهترین جای خود قرار داره تقریبا به همه مسیرها نزدیکه
حامد جعفرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
4
2
با سلام به نظر بنده اول محیط اونجا رو درست کنید پر از ساقی و افراد ناجور. به نطر بنده شهرک رو اول جمع کنید یا راهی برای افراد اونجا به طوری که البته خانواده های محترم شان بی خانه نمانند بعد پارک. چون اونجا در مشهد مشهور هستش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
4
12
به نظر من واجب‌تر آن است که اول زیرگذر شهرک شیرین به شهید رجای رو بزرگتر گنند تا یا آمبولانس بتونه رد بشه پارک باشه بعد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
3
8
بسیار کار عالی هست.
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
7
8
خدا نکنه اجرا بشه منم خودم بچه پایین شهرم اونجا مرخصه نه یکسری آدمهاش واقعن ادب ندارن محیط خوبی نیست از این افغانی‌ها و چلوها هم زیادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
8
7
از نظر امنیت منفی صددرصد ،بهتره اجرایی نشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
6
سلام
باتشکر از شهردار مشهد
بهترین کار را برای حاشیه شهر میکنید
انشاالله محقق شود
بهرام علی احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
7
اگه پارک ملت رو میبرن شهرک رجایی چون زمیناش بی ارزش هست شما فکر کن شهرداری بخواد پارک ملت رو بفروشه به مردم ،متری چند درمیاد و چقدر پول درمیارن .حتی نمیشه حساب کرد چقدر میشه
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
5
همیشه شعبون یه بار هم رمضون انشالله با ساخت این پروژه تلاش برای برقراری ی امنیت هم به نتیجه برسه مگه مردم پایین شهر آدم نیستن....
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
7
قرار است شهرداری زمین پاک ملت بفروشد به برجسازان و تو سرک شهید رجایی پاک ملت بسازه
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دوستان گرامی اینا همش همون سناریوی وحشتناک شایعه سازی و دودستهذکردن مردم برای رسیدن به چپاول و دزدی اموال ملت توسط پیمانکاران و مسئولین بی لیاقت و افراد خائن مثل زمان قاجار و مشروطه هست حالا در لباس و هیبت مردم دوستی و خداپرستی ..‌. اینا تکرار تاریخ غارت بیت الماله و گرنه توزیع امکانات رفاهی در سطح شهر هیچ عیبی نداره اما خراب کردن پارک ملت و....نهایت شیطنت و سنگدلی دزدان هستش و شما هم مردم ساده پایین و بالا ده دوباره به جون هم افتادید و دعوا میکنید و اونها هم به ریشتون می‌خندند که هنوز در خواب غفلت هستید . خدایا رحمی کن به این مجاوران آقا امام رضا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
6
با تشکر از شهردار مشهد خیلی خیلی خوبه
جاوید ایران
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
11
همیشه فقط میرین رو اعصاب آدم. چکار دارین به پارک ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
12
چرا آنقدر پارک درست می کنند مشهد آب نداره. در وضعیت بحران آب هستیم.
منصوره حسن‌زاده
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
8
بدینش چینیها یا عربها یاحماس
بلدید که
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
1
واقعا یکی از دلایل ایجاد فاصله طبقاتی بین مردم همین دولته.چرا باید حومه شهر مشهد اینقدر امکانات رفاهی کم داشته باشه ولی داخل شهر و مناطق گرون قیمت خوب.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
9
7
چقدر کسایی که نظر دادن به غیر از یکی شون خنگ تشریف دارین مگه میشه پارک وانتقال بدن به جای دیگه چقدر شما خنگین پارک به اون بزرگی دارن تومشهد شهرک شهید رجایی میسازن به اون پیشرفتی بعد شما دارین میگین کسی نیست جلوشون بگیره خوب آدم خنگ انتقال شاید به خاطر چیز دیگه است شاید منظور چیز دیگه بوده که انتقال میدن به اون منطقه حتما باید شاه براتون پارک ملت بسازه بعد همونو برداریم از آریا مهر به ملت تبدیل کنیم چقدر نادان هستید شما هرچی پارک وفضای سبز وامکانات بیشترباشه رفاه شهروندان زیاد میشه یکم فکر کنید خدابهتون عقل داده یک پارک پیشرفته تر از پارک ملت داره ساخته میشه برای زوار حرم رضوی چقدر شما مشهدیدی ها خنگین همینجوری بودین که بعد این همه سال به مشهد میگن شهرستان مشهد بعد به تهران که قدیم ری بوده میگن کلان شهر تهران مشهد اگه اندازه تهران نباشه شهروند از تهران حساب میشه ولی مرکز استان خراسان بزرگ بوده اماهنوزم میگن شهرستان مشهد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
باسلام واحترام
فکر کنم شما خودتت از همه خنگ تری که از نعمت عقلی که خدا داده استفاده نمیکنی ، فکر می کنی خیلی میفهمی ، اگر کسی چیزی بهت نگفته نشانه ادب و شعور شون هست پس اگر این پاسخ رو خوندی لطف کن به بعد اهل هر کجا هستی اول احترام همه رو حفظ کن بعد نظر بده . ضمنا پیرو حرف دوستان باتوجه به موقعیت اب و هوایی ، خشکسالی پیاپی اضافه کردن فضای سبز به شهر کار جالبی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
6
12
ان شاالله اتفاق بیوفته
اونایی که میگن اونجا مناسب نیس مگه فقط بچه های شما آدمن بچه های حاشیه شهر باهمه کمبودا خیلی با ادبتر و خیلی بامعرفت ترن
شما بالا شهریا فقط بلدین نق بزنین بااینکه همه چیز دارید از امکانات فولید ولی جز غر زدن کاری دیگه بلد نیستین
همین پایین شهریا همیشه پای دین و کشورشون هستن بدون هیچ چشم داشتی شماها فقط خرابکاری بلدین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
13
الان توضیحات بالا چه شفافیتی راجب موضوع انتقال پارک ایجاد کرد ؟ !!!!
منظور اینه که پارکی با همین امکانات قراره تو منطقه دیگه ای احداث بشه یا اینکه میخوان پارک به این عظمت رو نابود کنند !!! مگه میشه چنین تصمیم نابخردانه ای گرفت ؟؟!!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
7
سلام بجای این تبلیغ ،میگفتند داداش پارک ملت در شهرک رجایی
Sadegh. Taher
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
7
4
باسلام
مسئول محترم لطفا صرف نظر کن از احداث این پارک در این منطقه که بسیار ناامن هست و مردم بسیار بی شخصیتی داره، به صورتی که بعد احداث پارک چمن ها و میککنن از زمین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
سلام
آقا یا خانم شما فکردین ما آدم خورین که اینجوری میگین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
دوست عزیز حالا شاید منطقه نا امن باشه ولی قرار نیست توهین کنی که مردمانش بی شخصیت هستند همه جور آدم تو همه نطقه های شهر زندگی می کنند
خیلی از جوونای بالا شهر هم هستند که اعتیاد دارن بخصوص جمعیت دختر هاشون چون از طبقه بالا هستند بی شخصیت گفته نمیشن
هه جالبه
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
آقای نسبتا نامحترم،وقتی طرحی درشورای شهر وشهرداری تصویب شده،نظر تو که هیچ،نظرات مخالف دیگه هم هیچ تاثیری در روند اجرای پروژه نداره،ضمنا از زور بازوی همین مردم زحمتکش تویه بی شخصیت نون میخوری،تو برو پارک ملت برای چرا علوفه برات به اندازه کافی کشت شده،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
5
خیلی از شهردار ممنون شهر مشهد نیاز به یک پارک بزرگ نیاز دارد ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
6
خدا پدر شهردارو بیامرزه چونکه الان بالاشهر شده ولی شهرک باهنر ورجایی از محله های قدیمی مشهده وانسانهای با اصالت وخوبی داره بیشتر بالاشهریها از همین پایین خیابونن
علی
Turkey
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
7
خدا پدر شهردارو بیامرزه چونکه الان بالاشهر شده ولی شهرک باهنر ورجایی از محله های قدیمی مشهده وانسانهای با اصالت وخوبی داره بیشتر بالاشهریها از همین پایین خیابونن
حسینی راد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
6
انتقال پارک ملت از گرون کردن بنزینم ترسناک تره?
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
6
خدا خیرتون بده که به فکر این منطقه از شهر هم افتادن واقعا کار خوب چیه جایی دارن انجام میدم جمعیت این منطقه خیلی زیاده از همه قشر کشور هم توش زندگی میکنن. خیلی خوشحال شدم برای شهرک شهید رجایی رییسی مچکریم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
10
بهتره اسمش رو بذارن پارک افغانها (کابل ). اون منطقه ۹۰درصد اتباع افغانی زندگی می کنن
علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
3
ایجاد. پارک بزرگ در منطقه شهرک رجایی کار بسیار عالی است، ولی نحوه اطلاع رسانی نامناسب است. متاسفانه عده ای دانسته و یا ندانسته دنبال دوقطبی کردن و در مقابل هم قرار دادن جامعه هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
3
3
تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
6
اصلا طرح خوبی نیست اصلا اصلا
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
4
2
یه چند تا نظر خوندم ینی چی که این طرح بده؟
من تا حالا شهرک رجایی نرفتم ولی چه عیبی داره
اونا هم پارک بزرگ داشته بشن.
حالا بهتر بود هم پارک ملت بسته نشه هم پارک جدید میبود ولی این طرح اجرایی بشه خوبه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
5
سلام پارک خوبه بسازیدآبادانی عالیه وپارک ملت هم باشه مردم یک عمرخاطره دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
3
باسلام وخسته نباشید به مسولین محترم وجناب اقای شهردارمشهد
واقعا باعث خرسندی تمام شهروندان حاشیه شهر شدید.بهترین فکر همینه شهید رجایی کمتراز ۱۰ دقیقه به حرم آقا راه نیست.چرا برای زائرین آقا پارک به این بزرگی نباشه از کل دنیا میاند واسه زیارت وقتی چنین جای بزرگی واسه زائر آقا باشه مثلما بهترین کار همینه ممنونم از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
7
اول باید منطقه از همه لحاظ پاکسازی بشه تا مردم امنیت کامل داشته باشن الان پارک ملت با اون همه قدمت وبه قول خودشون در منطقه باکلاس بودن هزار کثافت کاری داخلش انجام میشه دیگه اینجا که جایه خود داره ضعف مردم این منطقه هم واسه ناداری شونه وگرنه پول باشه همه یاد دارن بچه با کلاس تربیت کنن بهترین رو بخورن وهزاران کار دیگه چه بسا که مردم این مناطق بهتر از اون بالایی ها هم بشن به هرحال زیاد به حاشیه نریم اول باید منطقه پاکسازی بشه وگرنه میشه محل مبادلات وفروش انواع مواد چه جزء چه کل چه بسا که هایپر مارکتشو هم بزنن وگرنه کلنگ زدن رو نه نه قمر هم یاد داره بزنه به امید روزهایه خوب وبهتراز قبل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
2
آدمای حسود، غر بزن، خود برتربین خودشونو نشون ندن
آدم خوب وبد همه جا پیدا میشه، این کار شهرداری خداقوت واحسنت داره
همیشه یک کار خوب از طرفای آدمای نق نقو وبهانه گیر و منفی یاخودخواه مورد حمله واقع میشه
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
ماشاالله جمع همه مهندسین شهرسازی اینجا تو کامنت ها جمعه
علی
Turkey
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
تو هرمنطقه یک پارک برای رفاه حال همون منطقه ساخت میشه چند سال پیش هم قبل ساختن پارک اول ارمگاه خاجه ربیع صحبت همین بود که قرار یک پارک بزرگ با تمام امکانت درست بشه خوب شروع کردن وبه اتمام رسید ولی فقط در حد یک درخت کاری مسیر پیاده روی و مسیر دوچرخه سواری وسایل ورزشی که این سه مورد هیچ هزینه خاصی نداره ولی اینکه بگن پارک ملت قرار ساخت بشه یک حرف خیلی الکی هست کنار الماس شرق چندتا دستگاه بازی برقی گذاشتن الماس شرق و بقیه بازارهای که اونجا هست هنوز نتونستن امکانات رفاهی اونجا به حد پارک ملت دربیارن اگه قرار تو محله پاین شهر پارک بزرگ احداث بشه اگه ۷۰هکتار که هیچی ۷۰۰هکتار هم باشه هیچ وقت سرمایه گذاری اونجور که در پارک ملت مشهد شده انجام نمیشه و هیچ کدوم از وسایل پارک ملت جابه جا نمیشه اگه خیلی به فکر مردم پاین شهر هستن اول بیان خیابان هاشو درست کن بعد رو فرهنگ طرز فکر این جامعه کار کنند بجای هزینه درخت کاری اسفالت کردن پارک همون ۷۰هکتار درست نقشه کشی کنند نفر ۸۰متر زمین به ملت مستجر نشین همون منطقه بدن همونجور که تو روستا ها اطراف مشهدطرح هادی دادن که به هر شخص روستای از زمین های اطراف روستا زمین رایگان میدن و وام ساخت خوب چه اشگال داره با همین ۷۰هکاتر همین کار انجام بدن ولی ن مثل خانه های مسکن مهر که از اشغال ساخته شده زمین به مالک تحویل بدن وام بدن و با هزینه خودش بسازه اپارتمان ساخته نشه حداقل دوطبقه ولی محکم خوب ببین بعد مردم همونجا فرهنگ تغییر نمیکنه بخدا قسم اگه تو محله های پاین خلاف هست دزدی هست فحشا هست بخاطر بی پولی مستجری بدبختی هست من خودم شغلم نانوای هست تو همین منطقه که میگین ۵سال نانوای داشتم خوب وقتی خانم با ۳تا بچه شوهرش از روی داربست افتاده فلج شده هیچ بیمه نداشت خونه نداشت مستجر بود برای پول نون شب گیر میکرد به خود من امد گفت حاضر به تن فروشی شد برای نان وقتی اجبار باشه ادم هرکاری میکنه اگه این جماعت درست حسابی بهشون برسند بخدا درست میشه پارک درست نکنند مردم صاحب سقف صاحب خونه کنند
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
6
موضوع مهمی است . اگر یک پارک در شهرک رجایی می‌سازند .بسیار خوب است . ولی اگر به قیمت نابودی پارک قدیمی ملت باشد فاجعه است . باید جلوی این کار گرفته شود . پارک در هر محله و منطقه لازم است . محله هایی مانند شهید رجایی واجب تر . ولی چاره با خراب کردن پارکهای مهم و قدیمی مانند ملت با کدامین منطق این کار را میخواهند انجام دهند . فقط به فکر پول و برج سازی هستند.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
4
چه خوب که اسم پارک دیگه ای رو ملت گذاشتن ، انشالله بزودی همون اسمی که از اول داشته و لایق اونم هست بنام آریامهر رو میذارن
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
1
همین درختانش بکنن بیار اینجا بعد زمین اش بفرو شن
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
2
تونظرها چقدر آه وناله دیده میشه،،نترسین،قرارنیست پارک ملت تبدیل به ساختمان وبرج وپاساژ بشه،،واز طرفی گنجایش این حجم از شهروندان وزوار رونداره،،احتمالا اسمشو میذارن پارک دولت،،وپارک احداثی در محله شهید رجایی رو میذارن پارک ملت،از طرفی آبیاری پارکهای جدید با آب شهری وآب چاه منطقی نیست،،ولی باجانمایی درمنطقه شهید رجایی از زمینهای آستان قدس استفاده میشه که احتمالا اهدایی باشه ویا باقیمت ارزانتر دراختیار شهرداری قرار می گیره،وبرای آبیاری درختان وفضای سبز این ابر پارک از پی آب تصفیه شده در همین مسیر استفاده میشه،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
1
خیلی عالی هست این منطقه ها باید توجه بیشتری بشه شما بالا شهری ها نون برای خوردن ندارید چون همش به فکر مال دنیا هستید و ثروت جمع میکنید
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
4
اینا همش به زمین خواری و خصوصی سازی مربوطه،دولت به اهمات زندگی مردم ورود کنه ویه تدبیربیندیشه بهتر نیست!!شهرستان نیشابور هم یه پارک باعمر حداقل۶۰ساله داشت که دادن
به بخش خصوصی سازی اونم داره میکوبه ساختمان سازی کنه،پارک به اون بزرگی وسط شهر زمینش کلی می ارزه،پارک ملت مشهد هم تو گرانترین نقطه مشهده،چه بخور ،بخوریه این وسط
علیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
3
باسلام و احترام
در این شرایط گرانی مسکن.
بهتر هست این زمینهای بزرگ رو شهرداری برای ساخت خانه در نظر بگیره.
و حتی قطعه بندی بفروشه.
خود مردم بسازند.
و مشکلی از مردم و بخصوص جوانها کم بشه.
در زمان مناسب و در شرایط اقتصادی بهتر، پارکها رو توسعه بدن.
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
1
اساس این طرح همینه چون ملک براساس موقعیت قیمت بالایی داره قطعاً سود سرشاری برای شهرداری ، دولت و آستان داره وگرنه مردم اینجا چکاره اند به اسم زائر حقوق دیگر شهروندان و آستان رو پایمال میکنند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
3
شما بیاین اب همت اباد درست که سالهاست اب منطقه شوره همه مناطق شیرینه جز منطقه ما این انصافه مگه
با این اب حتی نمیشه ظرف شست انقد که کثیفه
لطفا رسیدگی کنین
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
6
به نظر من نگارش بیلبورد اشتباه هست و فکر مردم رو خراب کرده . نباید بگن انتقال پارک ملت . باید بگن احداث پارک ملت شماره ۲ در منطقه شهید باهنر به زودی . متاسفانه با نوشتار اشتباه ملت رو گمراه میکنید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
1
1
واقعاً خدا خیرشون بده.
کار بسیار خوبی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
1
لتفا این شهر درهم ریخته را سر و سام بدهید رانندگی وحشی گری شلوغی خیابانها از اروپا درس بگیرید
فتاح
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
2
1
بایدم به شاهت افتخار کنی واسه پارک ملت ، نیس عرضه
دیگه ای جز بذل و بخشش ایران نداشته از بحرین بگیر بده اعراب .. آرارات برا ترکها .. دشت نامید برا افغانها .. اترک برا
روسها .. اروندرود مناطق نفتی برا عراقیا..
پول نفتم میداده انگلیس راه فاضلاب بسازه..آمریکا بمب بندازه سر ویت کگنا بیچاره و یمنیا..
آب و برقشم از افغانستان وارد میکرده و دکترشممم از پاکستان ..
وزیرشم که میگفته ایرانیا لوله آفتابه هم نمیتونن بسازن..
جلو سردر باشگاه تنیس انگلیس هم بنویسن ورود ایرانی
و سگ ممنوع ..
نخست وزیر قانونی ایرانم با پول آمریکاییا و کمک اراذل واوباش ، سرنگون کنن ..
ساواکم که به قول خود آمریکاییا مخوف ترین سازمان موساد
داخل ایران بوده ..
این بود گوشه ای از توانمندیا و لیاقتای شاه ایران..
لطفا بیشتر تاریخ بخوانید تا هر بی سرو پایی با دروغ و چرند
شما رو فریب نده..
حسین سجادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
2
سلام.من بالاشهر هستم نه پایین منطقه ابوطالب.ولی با این موافقم نمیشه همه چیز های خوب برا بالا شهر باشه اسم های زیبا برا بالا شهر هر چی اسم بی کلاس برا پایین شهره.همین کار ذو کردن باید برا تقسیم امکانات رفاهی منصفانه تصمیم بگیرند کار بسیار شایسته ای هست که با عث ترقی مناطق کم برخودار بشن.مردم با مرام و خوبی دارن.هر چی مشکلات امنیتی ودزدی وخفت گیری اونجا ثمره کم رسیدن مسئولین است دوما اکثرا این کارهای هنجار شکن از مهاجرین غیر قانونی هست .چون رسیدگی نبوده پاتوق اینجور آدما شده.اگر زیر ساختش بسازن.وامنیت وغیره قابل حله.وکار بسیار عالیه...شرایط بد اقتصادی هم دست به‌دست هم کنار چند عوامل دیگه این شهرک اسم بد در کرده وقتشه رسیدی به این مردم خوب و با مرام بشه.بد تون نیادبالا شهریا فکر میکنن از دماغ فیل افتادن که اونا حق دارن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
زیاد جو گیر نشوید لطفا وخوشحال نباشید،چون پارک ملت مشهد جای خوبی نیست،هر چی مواد فروش و فراری هستش درپارک ملت پرسه می زنند ومعامله میشود،خدا بیامرزد آن پارک ملت قدیم را،مثل اینکه دراین چند سال نرفته اید پارک ملت که فکر میکنید میخان بهشت را بیاورند شهرک شهید رجایی،مردم ساده
محمد صلاح
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
پارک ملت جای به اون خوبی بدرد نمیخوره بری دو قدم راه بری بس که افته .پارک ملت توی شهرک رجایی حتما جواب میده??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
اینکه پارک ملت انتقال داده بشه خوب غیرمنطقیه اون پارک درهمون مکان وباهمون قدمت ارزشمنده ومناسب برای همون منطقه...واصلا معلوم نیست این حرف چقدر صحت داره.شاید منظورشون احداث پارکی به همون بزرگی پارک ملت هست که این واقعا عالیه ،چرا نباید مردم پایین شهر هم ازامکانات بهره مند بشن.چرانباید کمک کنیم که اونهاهم پیشرفت کنن.مگه قراره همیشه به همین شکل بمونه این خودش یجور فرهنگ سازیه دیگه...چقدر بد قضاوت میکنید همه ی مردم اونجا معتادن.افغانی ان،بی شخصیتن.امنیت نداره.حیف ومیل میکنن...مگه شماباید تصمیم بگیرید؟که من بچه پایین شهری پارک نداشته باشم.امکانات نداشته باشم .چراهمه چیز رو براخودتون میخواید.حالا یه پارک میخوان بسازن هزارجور حرف وتوهین میکنید.شماخوب...شماپاک.شمابهشتی.نیااینطرف?
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
به هیج وجه این اقدام توجیهی نداره از هیچ لحاظ چه فرهنگی،منطقه ای، امنیتی،و فقط هزینه کردن بیجاست و کلا همین جایی که هست بسیار عالیست.
ناشناس
United States of America
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
1
0
گویا زیر پارک ملت دفینه هایی ارزشمند وجود داره. با عوض کردن دکور پارک نتونستن پیداشون کنن. حالا میخان منتقل کنن تا با خیال راحت دفینه ها رو خارج کنن. در ضمن درختانی که در پارک ملت هستند میلیونها دلار ارزش دارن.
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
پروژه عدالت محوری است در حق اهالی شهر آفرین به شهردار
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
یه نگاهی به کامنتهای زیر این مطلب بندازید . تنفر ساکنین قسمتهای مختلف شهر رو میبینید. مشکل اینجاست که این تنفر و این فاصله طبقاتی تقصیر مردم نیست . تقصیر توزیع امکانات ناعادلانه است و مسئولیتش کاملا با حکومتی هست که سالها این دیدگاه رو نهادینه کرده .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
2
این طرح فقط سودش به جیب چپاولگران ومسئولینی می‌رود که به فکر غارت بیت المال هستن.یک پارک دیگه بنام ملت درست می‌کنند تا پارک قبلی به کام دولت برود.تجربه نشان داده که اینها هیچوقت بخاطر مردم کاری نمیکنن.پس خواهشا در متن هایتان اینقدر پایین شهر و بالا شهر نکنید.اول دل مردم رو خوش کنن بعد پارک بزنن.وقتی نون برای شب ندارید ولی برایتان پارک بزنن.اینا مسئولیت اصلی خود را فراموش کردن و می‌خواهند با این طرح ها بگویند به فکر مردم هستیم.
ناشناس
Germany
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
1
باز چه نقشه ای برا زمینای پارک دارن ..اینکه فضای سبز بهتره بمونه خاطرات همه ازبین میره
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
3
به نظر من شهردار محترم اول فکری به حال معتادانی که وسط صدمتری(از میدان بار رضوی گرفته تا میدان خیام)نشسته اند و در حال ورزش بدنسازی هستن بکنن،بعد به فکر پروژه پارک ملت ۲ باشن.اگه به فکر مردم هستید یک راهی برای سر و سامان دادن به مردمی بکنید که شبانه روز کنار میدان امام علی و بلوار آموزگار و بلوار پیروزی میدان سلمان می‌نشینند تا یک رهگذر دلش بسوزد و برایشان یک غذا یا پولی بدهد.مردم گرسنه هستن و نان برای خوردن ندارن و شرمنده زن و بچه هایشان.بعد شما خودتان رو به کوچه علی چپ زده اید.این طر حها هم جز پول به جیب زدن مسئولین و پیمانکاران(از جیب بیت المال),توجیه دیگری ندارد.شما اگر واقعا به فکر رفاه مردم هستی ،کارها و راههای بهتری هم هست.پدر و مادری که می‌خواهد فرزندش را به پارک ببرد باید پولی در جیبش باشد تا برای او چیپس و پفک بخرد‌.
آقا رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
این بیلبورد که هایپ خبریه
ولی به لطف بلوار بصیرت که جدیدا احداثش کردن قراره چندین مکان تفریحی و رفاهی بسازن که خیلی خوبه برای بلوار حر و شهرک شهید رجایی
ولی باید به فکر ترافیک و اینها هم باشن که بلوار حر خودش خیلی شلوغه اگه حساب شده عمل نکنن شلوغ تر هم میشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
مرده شور تیتر این بیلبورد ها رو ببره با افکار احمقانه مسولین شهر ، بگین می خواین پارک ملت رو زمیناشو بخورین ، چکار دارین به انتقال؟!! این پارک حق همه مردم شهره با قدمت چند صد سال
فریبا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
میگن میخوان یک پارکی شبیه پارک ملت اونجا بسازن نه اینکه پارک ملت ببرن اونجا..اون جمله بیلبورد یک تبلیغه مثل بقیه تبلیغات که بزرگنمایی میکنن
موسوی
Germany
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
پارک چیز خوبیه منتها مردم کم برخورداری که روزی سیزده چهارده ساعت در روز کارمیکنن وخیلی هاشون جمعه ها هم سرکار میرن و تایم ازادشون کمه پارک چیز خاصی به اون منطقه اضافه نمیکنه شما خیلی دلتون به حال این منطقه محروم میسوزه چهار تا اتوبوس به خط ۸۳۰ اضافه کنید مردم توی حلق همدیگه نرن تواین فصل سرما و سرما خوردگی ساعت اتوبوس هاش دقیق نیست اول صبح توی اولین ایستگاه اتوبوس تا کله پر میشه به ایستگاه دوم نمی‌رسه واقعا فاجعه است مردم اینقدر ضعیف شدن ساعت پنج صبح منتظر اتوبوسن برن سرکار حتی جمعه ها هم خلوت نیست ولی جمعه ها تعداد اتوبوس ها کمتر میشه واقعا اوضاع این خط زشت که هیچ غیر انسانی و وحشتناکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
من مخالف این کار نیستم ولی بنظر من شهردار بهتره بیشتر به فکر نظافت وتمیزی اون منطقه باشه هنوز مردم آن منطقه از چاه خالی کن استفاده میکنند بهتره بجای پارک بزرگ فکری بحال طرح اگو در کوچه ها ومیلانهای تنگ باشه نه اینکه یک ماشین به زور جا میشن.بنده اصلا امنیت و....کاری ندارم فقط میگم بجای اینهمه زمین و هزینه بفکر بهداشت و نظافت آن منطقه باشند
احمد
United States of America
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
0
ارائه این طرح که درمناطقی که فاقد فضای تفریحی ورزشی هستند بسیارعالی هست فرقی هم نداره که درکدام منطقه باشه چون دریک شهر هست.ولی نبایدبه بهانه ایجاد فضای دیگر پارک‌های قدیمی که دارای درختان قدیمی هستند که بابت رشد تک تک آنها هزینه شده والعان حکم فیلتر جلوگیری از آلایندگی شهر را داردرا حتی به قیمت قطع یک درخت انجام داد.که این کار حتما نیازمندتحقیقات .بکارگیری نیروهای متخصص انجام پذیراست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
1
0
بابا این کار تو سطح پایین شهر انجام ندین خیلی بو بدی مید اونجا هیچکس نمیره جز خود همون منطقه هزینه الکی مثل بازار ملل که هیچکس خرید نمکن کل مغاز ها خالی مثل اطلس هزینه بیخود پارک ملت بره اونجا درخت سبز نمیشه اونجا درختا دپروز خشک میشه از بسه آلوده بو کال اونجا لاقل شاندیز سیدی قاسم آباد این هم زمین وا ویلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
2
1
اخ‌اخ دست ما بیفته پارک ملت
پرچم بالا ساختمووون⚔️?
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
0
2
خدایی زمین خوبی داره پارک ملت ببین چه پولی باز بالا بکشند بعد سر منو شما شیره میمالن که پارک 73هکتاری می‌سازیم بعد 50سال هم افتتاحش میکنم جالب تر اینکه کل این 73هکتار پول یه قطعه 500متری هم توپارک ملت نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
1
0
آفرین به شهردار این تهر خیلی خوبه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
1
هزینه ی بیخود برای نصب بیلبورد از جیب ملت
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
کوچه علی چپ نه کوچه عمر چپ
من بچه شهرک شهید رجایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
1
دوستان و منتقدان عزیزی که فکر میکنید جای مناسبی نیست یک سر به محل بزنید ...یکبار ارزش دیدن داره
در محله شهید رجایی بهترین استخر آستان قدس رضوی بنا شد که همه مردم مشهد به بهترین شکل ممکن ازش استفاده میکن
بهترین منطقه از لحاظ کسب و کار منطقه شهید رجایی هست کسانی که در این محل کاسبی کردن می‌دونم من چی میگم
بهترین طلافروشی‌های شهر در همین شهرک شهید رجایی هست
در کل شهر هر ساله حمله مسلحانه به طلا فروشی گزارش میشه به جز شهرک شهید رجایی
اجاره 15 متر مغازه کنار هتل درویش خیابان امام رضا مبلغ 30 میلیون تومان است و جالبه بدونید همین متراژ باید در شهرک شهید رجایی 35 میلیون تومان اجاره کنید
دوستان سعی نکنید با حرفاتون کینه در دل اهالی منطقه پرورش بدید ... الان دیگه معتاد جماعت فقط در شهید رجایی و قاسم آباد و وکیل آباد وبلوار پیروزی نیست ...همه شهر هم خوب داره هم بد
همش که قرار نیست بلوار پیروزی و فکوری و الهیه و امیریه مرتب سازی بشه...
چرا بعضی از دوستان دردشون اومد
خدا پشت و پناه کسی که طرح رو وارد اجرا کرد

پس مسولین بهترین انتخاب دهه اخیر رو انجام دادن
حسین ماه فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
2
اونجا بسازین بگذارین اینم باشه. لطفا خرابکاری نکنیم این رو
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
الان من نفهمیدم میخوان درخت های این پارک ملت رو ببرن اونجا ؟؟؟ و اینجا تعطیل بشه ؟
یا این که یه پارک جدید به همون وسعت ساخته میشع ؟
مرتضی صالحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
با عرض سلام من موافقم با ایجاد این پارک بزرگ ولی نگرانم از تیتری که زدین (انتقال پارک ملت به شهرک شهید رجائی) نکنه میخوان پارک ملتو خراب کنن نباید ابن کارو بکنن پارک ملت اثار باستانیه
ح.ش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
با سلام خیلی موافق احداث این پارک هستم .امیدوارم هر چه زودتر ساخته بشه.مردم منطقه هم مثل همه ی جاهای دیگه خوب و بد داره و اکثرا مردم شریف و زحمت کشی هستن .خودمم توی همون منطقه بزرگ شدم و توی همسایه ها خیلی ها با این که قشر کارگر بودند اما فرزندانی با تحصیلات پزشکی و پیراپزشکی و معلم و مهندس داشتن ..که یک دبیرستان غیرانتفاعی امام رضا خیلی در شکوفایی استعدادهای مردم منطقه موثر بود ..اگر این منطقه رشد فرهنگی و به دنبال اقتصادی داشته باشه خب خیلی ها به دنبال کار میرن و دنبال مواد و غیره نمیروند..جمعیت جوان منطقه طالب امکانات بیشتری برای فرزندان ،کودکان ونوجوانان این منطقه هست.این محل خیلی نزدیک به حرم هست و برای زائرین هم مناسبه..مشهد مقدس با وجود امام مهربانی امام رضا ع به کلان شهر تبدیل شده اما دیگه حرم وسط نقشه شهر مشهد نیست و به شرق نزدیک شده و این به دلیل رشد بی رویه یک سمت شهر هست.
منطقه شرق و شمال مشهد بهترین منطقه شهر سازی هست همین طور که میبینید صدای فرودگاه و قطار و الودگی صوتی کمتری داره و نیازمند توجه هست
با تشکر ویژه از شهردار و دست اندرکاران
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
اینکه در پایین شهر یک پارک خوب بسازند خیلی هم خوب هست.و باعث ایجاد رفاه برای مردم آن مناطق میشود.البته باید از لحاظ امنیتی کنترل خوبی انجام شود .ولی چرا نوشته اند انتقال؟ایا قصد دارند پارک ملت را جمع کنند وزمینهایش را بفروشند؟این کار جنایت است چون پارک ملت برای مشهد خیلی بیشتر از یک پارک معمولی است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
اونم باغی بود که خود ما مشهدی ها پارکش کردیم مثل باغهایه اطراف پارک ملت که به شهرستانی ها فروختیم
زهره
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
2
اینک بخوان بیان سمت حر پارک بزنن هیچ مشکلی نیست اینک بخوان هر جای جدیدی پارک بزرگ ۱۰۰هکتاری هم بزنن ما مشکلی نداریم.درسته من خودم سمت پایین شهرم سالی یک بارم نمیتونم برم پارک ملت ولی این کار هم از نظر علمی درست نیست هم از نظر عقلی و انسانی.میخواین ۷۳هکتار زمین رو ساخت و ساز کنین چون دیدین اونجا زمین ها گرونه؟؟؟کور خوندین عمرا مردم بزارن همچین غلطی بکنید اون درخت ها هیچ کدوم زنده نمیمونن میاین از الکی کلی خرج میکنین ک درخت هارو انتقال بدین. بعدم میگین درخت ها خشک شدن و میفروشینشون ازکجا معلوم ک درخت هارو باز برندارین به کویتی ها بفروشین واسه دوقرون پول.مشهد همین یه پارک ملت رو داره لطفا خودتون رو جلوی خشم مردم نندازین دوباره.یه جنگ بزرگ راه میفته توی مشهد نکنید این کارو لطفا.شماها عرضه ندارین به مشهد چیزی اضافه کنید لطفا بهش دست هم نزنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
ای شهرداری میخوای پارک ملت مستغلات کنی واسه خودت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
0
1
شما ها چقدر ساده این.این پروژه میخواد استارت بخوره تا بودجه بگیرن بخورن برن بعد چند سال دیگه یکی دیگه بیاد درخواست بودجه بده اونم بخوره بره.شاید ده سال بگذره هنوز افتتاح نشه.از قصد آوردن منطقه پایین شهر چون کسی پیگیری نمیکنه.همه کارگریم و سرمون ب کار خودمون تا خرج زن و بچه هامون بدیم.ممنون از همگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
1
سلام با حفظ پارک ملت فعلی انجام چنین اقداماتی برای رشد و افزایش فرهنگ عمومی جز واجبات شهر است آفرین به شهرداری و شورای شهر
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
2
سلام باحفظ پارک ملت فکر خوبیست در غیر این صورت یکی از کارهای بی فکر وپر هزینه است که به ضرر ملت تمام میشود
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
1
پارک مخصوص چلو ها و مواد فروش ها میشه. معلوم هست شهرداری فازش چیه که میخواد این همه هزینه کنه اونم قلعه ساختمون!!!!
اگه میخواین کاری کنید اول معتادان سطح شهر و متکدیان رو ساماندهی کنید اینگار صد هکتار باغ و پارک ساختین
من
Finland
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
یکی گفته بود مکان مناسبی نیست ،اقای محترم و آقایان برای مشهدی ها که پرست نمیشود که نظر میدهید ،وقتی هم وطن های افغان کارت ملی گرفتن ،مدرسه با هزینه و مالیات مردم مجانی میروند ،حتما پارک و شهر بازی هم میخواهند ،و چون شهرک رجایی بیشترین افاغه را داراست پی ،بتید آقای شهردار دستورات بالا را گوش کن د و انجام دهد ،وگر نه به راحتی عوض میشود ، این استدلال من ،شهر وند مشهدی می‌باشد . ممنون
من
Finland
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
1
0
یکی گفته بود مکان مناسبی نیست ،اقای محترم و آقایان برای مشهدی ها که پرست نمیشود که نظر میدهید ،وقتی هم وطن های افغان کارت ملی گرفتن ،مدرسه با هزینه و مالیات مردم مجانی میروند ،حتما پارک و شهر بازی هم میخواهند ،و چون شهرک رجایی بیشترین افاغه را داراست پی ،بتید آقای شهردار دستورات بالا را گوش کن د و انجام دهد ،وگر نه به راحتی عوض میشود ، این استدلال من ،شهر وند مشهدی می‌باشد . ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
.دم اقای شهردا گرم که چنین پارکی میخواد تو منطقه شهرک شهید رجایی افتتاح کنه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
سلام به مشهدی های عزیز
تو که غر میزنی سر اتباع اونا بیشتر از درآمد تو مالیات میدن پارک ساخته بشه خیلی هم عالیه قرار نیست همه فضای سبز متعلق به بالاشهر باشه تو که فکرت خرابه از دیوار کوتاه اتباع بالا میری مشکل تو از بغداد خرابه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
1
0
یعنی مکان جا موقعیت پارک ملتی که ده چهل پنجاه شصد هفتاد که بهترین زیبا ترین بوستان باغ شهربازی را که خاطره دارند ببرید جایی که مسیر ش دور و نصف بیشتر مشهدی‌ها اصیل که اصلان مسیرشان به آن طرف نمی خورد نقل مکان کنید آیا از مشهدی‌ها اصیل نظر پرستو کردید یا خودتان باز تصمیم گرفتید فکر کنم مسول مشهدی اصیل نیست که چنین تصمیمی گرفته بعدش زمینش را می خواهید چکار کنید نگارنده پدر کاربر بسیجی زمان جنگ مشهدی اصیل
مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
0
واقعا برای بعضیا باید متاسف بود و شد که با این سطح درک اومدن و نظر دادن ...آخه با کدوم منطق نظر دادین که پارک رو بیارین شهرک شهید رجایی ..اون منظورشون این بوده که پارکی به وسعت پارک ملت میاد منطقه ی شهرک شهید رجایی ...و اینکه چرا فقط همه چیو واسه خودتون میخاین و چشم ندارین ببینید مناطق حاشیه شهر هم پیشرفت کنند شما بالا شهری ها نمیخواد بیاین پایین شهر شما همون شاندیز و وکیل آباد خودتون بمونید و تفریح کنید میاین پایین شهر تو فرهنگ اصیل و حجاب پایینی ها هم فاتحه میخونید لطفا نیاین ...ممنون ???
رضانادری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
1
? خوب پاتوقی برا ساقیا چلوها میش
ه ممنون ک بفکر بچها پایینم هستی. توپارک میری هواخوری ازبو بنگ چرس منگ بیای بیرون واقعا دمتون گرم بااین پیشنهادتون
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
0
جدی سطح iq خیلی پایینه
مگه میشه پارک رومنتقل کردکه بعضی ازهمشهریای شوت اینجانگران ازبین بردن وانتقال پارک ملتن
بگذریم
موضوع اصلی تامین امنیت وتمییزی اجتماعی پارک هاست که تمام پارکهای مشهد بدون هیچ استثنایی محیط خوبی نداره
ازحضوربی قاعده موادفروشا وجوونهای مصرف کننده گل وحشیش تابعضی ازافرادباظاهرعجیب
بخصوص توی همین پارک ملت شخصاتامجبورنباشم اون سمت نمیرم بااینکه فاصله چندانی ازمحل زندگیم نداره
واینکه واقعاهمچین پروژه ای توی قسمت بافت حاشیه ساخته بشه هم بابت ایجادشلوغ هم بابت اصلاح معماری شهری خیلی مفیده وازبابت لطافت هوابسیارکمک کننده است،فقط موضوع داشتن طرح مدرن برای پارک هست که باعث کشش خانواده های اون مناطق بشه والانهایتامحیط امنی برای گسترش موادمخدرو مشکلات اجتماعی میشه بایستی ازلحاظ امنیتی برخوردجدی بشه تانهایتامث پارکهای محدوده وکیل آبادمث پارک گلهانشه چون واقعامحیط کثیفی روبعضی جوونهادرست کردن.
موضوع یعدداشتن پیمانکارقوی برای اجراست تاباکمترین انحراف ازبودجه پروژه تکمیل بشه.

لطفا ازلحاظ امنیتی برخوردجدی داشته باشید تامحیط پارک خانوادگی بشه نه محل خلافکاروموادفروش ودله دزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
0
یکی گفت فرهنگ اصیل، تعریف شما از اصالت چی هست اصلا من پارکی ۱۰۰۰برابر ملت تو ساختمون بسازنم نمی رم این پارو جدیدم برای شما ساخته شده کسی که خونش نزدیک پارک ملته مگر وقت اضافه داره بیاد قله ساختمون،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
ای شهرستانی نو کیسه
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
من متوجه نشدم یعنی پارک ملت جمع میشه کسی هست اینو بگه
ا خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
من 43سن دارم ازپارک ملت و کوهسنگی هیچ پارکی بهتر نیست انشاا.. کارشناسی شده باشد
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
0
0
خب دوستان جوش نزنید.پارک بیاد شهرک رجایی هیچکدومتون نمیتونید بیاین اونجا.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
سلام ایجاد پارک وفضای سبز بسیار عالی هست ولی چرا پارک ملت؟ میشه پارک اسم جدید داشته باشه چرا برای اسم پارک فراخوان نمیزنید ونظر خواهی نمیکنید؟ حتما که نباید اسمهای پارکها تکراری باشه. بسیار اسمهای زیبایی هست مثلا پارک ملک خاتون. پارک ملک بانو. پارک بزرگ ایرانی.واسمهای دیگر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
خوبه و عالی براین ما مشهدی ها
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
0
با سلام خیلی عالی میشه و باعث فرهنگ سازی و رشد منطقه میشه اما به چند شرط یک اینکه پارک ملت قبلی سر جاش باشه و این بجای اون نباشه چون یه عده بالاشهری تازه به دوران رسیده فک میکنن ساختمون بو میده بزار همونجا با پارک خودشون حال کنن هر چند بوی بدی هم اگه باشه در ساختمون سر منشاء اون همون بالاشهره دوم اینکه هر کی ناراحته نیاد خب ساختمون بره جای دیگه سوم هم اگه تو سست عنصری نمیتونی در برابر مواد فروشا جلوی خودتو بگیری و معتاد میشی تقصیر ما چیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
0
0
باعرض سلام
هزینه ها از کجا تامین میشه
لطفا خواهشاً پروژه ها رو دست تازه به دوران رسیده ها ندید...
خیلی عالی هست از لحاظ پیشرفت منطقه...
من کار به طیف خاصی که میگن اینجا پاتوق مواد میشه ندارم..
اگه اینجا عیان است...اونجا مخفی..شکرخدا گل و برنج و.... زیاده...
خدارو شکر که اونجا خیلی امنیت دارین...خواهش میکنم همین پارک رو بزارین برای طیف فقیر همین مردم...
باز از فردا میبینی همه بالا نشینا اومدن پایین نشین شدن...چون اینجا ارزون تره...بزارین همین طیف پایین نشین ها اینجا کارکنن....

از شهرداری می‌خوایم کسایی رو استخدام کنن که بالای ده سال ساکن همین محدوده باشن و همینجا ساکن هستن
چون واقعا علاوه بر زیبایی این منطقه.شغل هم ایجاد میشه...
لطفا به هیچ وجه زدوبند رو اینجا رواج ندین...همون سادگی همین محیط به صدتا بالای شهر می ارزه.
بسیجی مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
0
0
بسیار عالی اونجا میری هم ساقی هست و خفت گیر و هم کلیه فروش یعنی اونجا چند نفر رو خفت میکنن و کلیه هاشو ورمیدارن به پولدارا میفرشن
طرح خوبیه یکم خفت گیر ها پولدار میشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->