غیبت یک ماهه کنعانی زادگان استقلالی‌ها به نکونام غرامت نمی‌دهند ویدئو فرصت سوزی عجیب طارمی مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند
سرخط خبرها

وحید امیری پنجشنبه MRI می دهد

  • کد خبر: ۱۹۱۸۹۸
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
وحید امیری پنجشنبه MRI می دهد
ستاره ملی پوش پرسپولیس وضعیتش روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مورد مصدومیت وحید امیری در خبرها داشتیم که او ممکن است در صورت تداوم این شرایط حتی جام ملت ها را از دست بدهد. تازه‌ترین خبر در مورد این بازیکن حاکی از آن دارد که کادر پزشکی پرسپولیس از این بازیکن خواسته که روز پنجشنبه این هفته یک بار دیگر از پای مصدومش MRI بگیرد تا وضعیتش مورد بررسی قرار بگیرد.

خود این بازیکن مدعی شده که شرایطش خیلی بهتر از قبل است و دیگر دردی در همسترینگش احساس نمی کند. اگر کادر پزشکی پرسپولیس از شرایط این بازیکن رضایت داشته باشند او از روز شنبه می تواند کم کم پا به توپ شده و تمرینات خود را آغاز کند.

ناگفته نماند امیری در بهترین حالت از دو هفته دیگر می تواند برای پرسپولیس به میدان رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->