سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید رئیس قوه‌قضائیه: فصل همدلی و وفاق بیشتر است | موظفیم به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم سردار رادان به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت جزئیات مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب در مجلس اعلام شد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مهم‌ترین پیام انتخابات، حمایت قاطع مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بود مخبر قانون برنامه هفتم را ابلاغ کرد دختر جوان، پسر فامیل را به تعرض متهم کرد سخنگوی وزارت خارجه: دولت سیزدهم تمام تلاشش را برای تامین منافع ملی به کار بست تأیید استعفای مسعود پزشکیان از مجلس با تنفیذ رهبر معظم انقلاب نخست‌وزیر جدید انگلیس: به‌رسمیت‌شناختن فلسطین حق انکارناپذیر فلسطینیان است برای ثبت در تاریخ یا برای اثبات به تاریخ نتانیاهو شرطی دیگر به شروط غیرقابل مذاکره اشغالگران اضافه کرد اعلام نتایج نهایی انتخابات فرانسه | هیچ ائتلافی اکثریت پارلمانی را کسب نکرد وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان در آلمان تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۹۲۰۷
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان در آلمان تعطیل شد
آلمان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان را برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا، کنسل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه ITB قرار بود از روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در شهر برلین به مدت پنج روز برگزار شود. پیش‌بینی شده بود بیش از ۱۰ هزار شرکت کننده از ۱۸۰ کشور در این رویداد جهانی شرکت کنند. ایران بیشتر از یک دهه است مستمر در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می شود. برآورد شده بود ITB امسال حدود ۷ بیلیون یورو درآمد حاصل کند. سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند.

برخی مسؤولان دولت فدرال آلمان در یک هفته گذشته بارها به مسؤولان نمایشگاه برلین درباره خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا در صورت برگزاری رویداد هشدار داده و خواسته بودند آن را به زمان دیگری موکول کنند که سرانجام با تصمیم وزارتخانه های بهداشت و اقتصاد دولت فدرال آلمان، ITB برلین لغو شد و زمان اجرای آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

نمایشگاه برلین پیش‌تر شهرهای آلوده در کشورهای چین، ایران و کره جنوبی را مشخص کرده بود و از شرکت‌کنندگان خواسته بود پیش از حضور در این رویداد، برگه سلامت تهیه کنند. علاوه بر این اعلام شده بود در صورت سفر به یکی از شهرهای ووهن در چین، یا قم در ایران و دیگر شهرهای آلوده در کره جنوبی و ایتالیا، اجازه حضور در این نمایشگاه به آن ها داده نمی شود.

مسؤولان بهداشت شهر برلین از برگزارکنندگان این نمایشگاه خواسته بودند اثبات کنند شرکت کنندگان از مناطق آلوده به ویروس کرونا شرکت نمی کنند و کنترل های شدیدی در این زمینه داشته باشند.

مرکز نمایشگاه برلین سرانجام در بیانیه ای رسما اعلام کرد که قادر به اجرای چنین تدابیری نیست و نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ را تنها به توصیه مقامات بهداشتی این کشور و با هدف حفظ سلامتی شرکت کنندگان و شهروندان لغو می کند.

یکی از اعضای مرکز نمایشگاهی برلین نیز تعطیلی این مرکز و نمایشگاه گردشگری ITB را در ۵۴ سال گذشته، اقدامی بی سابقه دانسته است.

آلمان تا کنون ابتلای حدود ۳۰ نفر از شهروندان این کشور به ویروس کرونا را تایید کرده است. این ویروس که یک ماه پیش از شهر ووهان چین آغاز شده، کشورهای بسیاری را در آسیا، اروپا و آمریکا آلوده کرده است.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->