آیا تخم مرغ‌های قهوه‌ای ارزش غذایی بالاتری دارند؟ مشعل گردانی تجلی گر میراث مشترک و ناملموس ایران و عراق هشدار یک متخصص: درمان سنتی جایگزین درمان‌های پزشکی سرطان نیست شکسته شدن حکم متهم پرونده آزار بانوان در پارک مهرگان تکذیب شد هشدارهای ایمنی استفاده از وسایل سرمایشی زندگی محیط‌بانان فیلم سینمایی می‌شود ایجاد خانه‌های همیار طبیعت برای مشارکت مردم در نگهداری محیط زیست حجم بالای استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محرم| این ظرف‌ها تا ۵۰۰ سال تجزیه نمی‌شوند فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خراسان رضوی سردترین شب سال ۱۴۰۲ تاکنون را به ثبت رساند

  • کد خبر: ۱۹۲۱۶۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
خراسان رضوی سردترین شب سال ۱۴۰۲ تاکنون را به ثبت رساند
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شب گذشته این استان به صفر و در برخی مناطق کوهستانی به زیر صفر رسید که موجب ثبت سردترین شب سال جاری تاکنون شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پور اظهار داشت: شب گذشته شهرستان نیشابور با ثبت دمای صفر درجه سردترین شهرستان خراسان رضوی بود و پس از آن قوچان و فریمان با یک درجه سلسیوس، سردترین شهرستان‌های استان بوده اند.

وی ادامه داد: دمای شبانه مشهد نیز به ۶ درجه سلسیوس کاهش یافت و این کلانشهر نیز شب سردی را پشت سر گذاشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی کاهش محسوس این دما را به دلیل ورود سامانه پرفشار به استان دانست و بیان کرد: از عصر امروز با خروج این سامانه از استان، به تدریج دمای شبانه نیز در نقاط مختلف افزایش می‌یابد و کمینه دما بین ۲ تا ۳ درجه بالا خواهد رفت.

رضایی پور تصریح کرد: از عصر فردا وزش باد دوباره در سطح استان به خصوص نواحی شرقی خراسان رضوی شدت می‌گیرد که موجب ابرناکی آسمان می‌شود و پدیده گرد و خاک را در این مناطق شدیدتر خواهد کرد.

وی عنوان کرد: دمای فعلی مشهد ۱۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا ۲۳ درجه بالا خواهد رفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->