پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی رونالدو داغ دل برانکو را تازه کرد! سرمربی اسبق پرسپولیس تماشاگر صعود پرتغال نتیجه بازی پرتغال و اسلوونی+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| کامبک رونالدو و یاران ویدیو پنالتی از دست رفته رونالدو مقابل اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ | کریس همچنان ناکام در گلزنی! بازدید سرزده استاندار خراسان رضوی از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) نتیجه بازی بلژیک و فرانسه(۱۱ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل و خلاصه بازی| خداحافظ دی بروینه!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲۳ هزار بلیت بازی پرسپولیس و صنعت فروش نرفت

  • کد خبر: ۱۹۲۲۱۸
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
۲۳ هزار بلیت بازی پرسپولیس و صنعت فروش نرفت
افزایش ۵۰ هزارتومانی قیمت بلیت بازی پرسپولیس و نفت، باعث شد تا هواداران پرسپولیس از بلیت‌فروشی این مسابقه استقبال نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲)در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پایین جدولی صنعت نفت آبادان خواهد بود، اما عجیب اینکه هواداران پرسپولیس از بلیت‌فروشی این مسابقه حداقل تا لحظه انتشار این خبر استقبال نکرده‌اند.

در شرایطی که در مجموع چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار بلیت در بخش‌ها و جایگاه‌های مشخص شده این ورزشگاه به فروش می‌رسد هنوز چیزی حدود ۲۴ هزار بلیت خریداری نشده باقی مانده است.

به نظر می‌رسد بالا رفتن ۵۰ هزار تومانی قیمت بلیت ورزشگاه آزادی باعث شده تا هواداران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه مشکل داشته باشند و از بلیت خریدن استقبال نکنند. پرسپولیسی‌ها ۹ روز قبل با وجود گرانی بلیت بازی با استقلال تاجیکستان بیشتر از حد اعلام شده به ورزشگاه رفتند، اما برای بازی لیگ برتری این استقبال اتفاق رخ نداده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دوستداران پرسپولیس ماه‌ها به خاطر بیماری کرونا و سپس مسائل دیگر از حضور در ورزشگاه آزادی محروم بودند و حالا که مشکلی برای حضورشان در ورزشگاه وجود ندارد قیمت بلیت‌ها آنقدر بالا رفته که برای قشر متوسط جامعه خریداری بلیت و رفت و آمد به ورزشگاه هزینه گزافی به دنبال خواهد داشت و با این حساب حتی هواداران دوآتشه نیز بعضا قید رفتن به ورزشگاه آزادی را می‌زنند.

عدم استقبال از بلیت‌فروشی این مسابقه در شرایطی اتفاق می‌افتد که پرسپولیس بیش از ۵ هفته در ورزشگاه آزادی میزبان نخواهد بود.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->